Patty

Pakketten werden gelukkig nog op tijd geleverd ondanks late bestelling.

Vv Nieuw Woensel

Duidelijke website met kerstpakketten voor ieder budget. Telefonisch ben ik ook super goed geholpen. Onze vrijwilligers waren super blij met het kerstpakket dat in een kei leuke doos werd geleverd.

Pollers Nv

Mooie gevulde pakketen.
Perfect op tijd geleverd.

DeZORGBV

Kerstpakketten Idee vinden wij het adres voor het afnemen van de kerststress, in de drukke feestmaanden. Super korte lijntjes, met duidelijke afspraken. En wat beloofd wordt, wordt waar gemaakt.... Kerstpakketten Idee vinden wij het adres voor het afnemen van de kerststress, in de drukke feestmaanden. Super korte lijntjes, met duidelijke afspraken. En wat beloofd wordt, wordt waar gemaakt. Fijne communicatie.

Kindercampus Mokum

Makkelijk te bestellen en alle pakketten keurig op tijd geleverd. Iedereen was super enthousiast over de inhoud. Wij gaan zeker nogmaals gebruik maken van jullie service.

Aarding Thermal Acoustics BV

Het online bestellen is heel makkelijk. Pakketten zagen er geweldig uit, werden netjes op de afgesproken dag geleverd en achteraf betalen via een factuur is heel handig. Zeer klantvriendelijk... Het online bestellen is heel makkelijk. Pakketten zagen er geweldig uit, werden netjes op de afgesproken dag geleverd en achteraf betalen via een factuur is heel handig. Zeer klantvriendelijk allemaal !

Autobedrijf Lokhorst-Zoet

Heel goed geregeld! Pakketten zijn voor afgesproken datum geleverd. Dus keurig op tijd. Waren netjes ingepakt en dozen waren allemaal heel. Er waren per abuis 10 pakketten teveel bezorgd. Hierover... Heel goed geregeld! Pakketten zijn voor afgesproken datum geleverd. Dus keurig op tijd. Waren netjes ingepakt en dozen waren allemaal heel. Er waren per abuis 10 pakketten teveel bezorgd. Hierover gebeld met kerstpakketten idee en 2 dagen later waren ze opgehaald. Vervolgens kreeg ik per post een leuke attentie opgestuurd. Dat vond ik erg service gericht. Heel tevreden dus over bedrijf. Website werkt goed en de informatie na bestelling is ook helder.

Van Dijck

Snelle en attentie reactie op de aanvraag. levering conform afspraak en personeel zeer content met hun kerstpakket. kortom wij zijn content.

HFL Laboratories B.V.

Met Kerstpakkettenidee.nl zijn we echt tevree,
Onze kertgeschenken waren top dankzij dit idee.

Aanrader voor bedrijven groot of klein,
Bij Kerstpakkettenidee.nl zit je altijd...
Met Kerstpakkettenidee.nl zijn we echt tevree,
Onze kertgeschenken waren top dankzij dit idee.

Aanrader voor bedrijven groot of klein,
Bij Kerstpakkettenidee.nl zit je altijd goed, dat mag duidelijk zijn!