Dominique

Leuke collectie en een leuk pakket kunnen vinden. De levering was echt heel erg snel en super netjes. Bezorger was aardig en heeft de zware zending naar binnen gebracht. Mooi werk.

Bouwkundig Adviesburo Baas bv

Een goede keuze kunnen maken. De collega's waren enthousiast en genieten ervan. Namens ons fijne dagen.

Aannemingsbedrijf John van Geldorp BV

Ruime keuze uit gevarieerde pakketten.
Communicatie duidelijk en snel. Levering zoals afgesproken keurig op tijd.
Dik tevreden over Kerstpakketten IDEE!

Kinderopvang Keiki Holo Holo

Blij verrast met het uitgebreide aanbod van Kerstpakketten IDEE. We hebben een ontzettend leuke keuze kunnen maken uit de diverse kerstpakketten en het resultaat is dat alle medewerkers het een heel... Blij verrast met het uitgebreide aanbod van Kerstpakketten IDEE. We hebben een ontzettend leuke keuze kunnen maken uit de diverse kerstpakketten en het resultaat is dat alle medewerkers het een heel mooi kerstpakket vinden. Ze hebben het afgelopen zaterdagavond meegekregen tijdens ons kerstdiner. Vooral de extra verrassing, het tostiapparaat die er in zit, zijn ze allemaal heel heel erg blij mee. Het is altijd een mooie blijk van waardering voor ons als directie wanneer je meiden, de fijne PM'rs, zich gewaardeerd voelen.
Volgend jaar zijn wij weer van de partij voor de dames voor een Party kerstpakket van Kerstpakketten IDEE!!
Ga zo door!!! Dank jullie wel.
Met vriendelijke groeten, Kinderopvang Keiki Holo Holo, Debby van Heyningen en Neshla Staal
ps. De levering was ook erg prettig geregeld.

Boel BHV op maat

Prettig het gemak van uit de relax stoel de pakketten rustig te kunnen bekijken en tot een bestelling te komen. En netjes afgeleverd perfect

Mark

Prima gegaan, zoals afgesproken

Pearle Opticiens Vroomshoop

De website is heel overzichtelijk, geweldige collectie om uit te kiezen, echt voor elk wat wils en afgesproken levertijd exact uitgevoerd. Top.

ariake europe

Altijd betrouwbaar

Gooise Meren

Vanaf het eerste contact tot aan levering: perfect. Snelle reacties, goede service (ook als je er nog snel een paar pakketten bij wilt bestellen), er wordt met je meegedacht, mooie pakketten en voor... Vanaf het eerste contact tot aan levering: perfect. Snelle reacties, goede service (ook als je er nog snel een paar pakketten bij wilt bestellen), er wordt met je meegedacht, mooie pakketten en voor een leuke prijs. Volgend jaar kijken we weer op de site voor een mooi pakket!

DFW Vastgoed bv

Pakketten zijn goed gevuld en voldoen in hoge mate aan prijs-kwaliteitverhouding. Bestelling was eenvoudig en en zijn op juiste tijd en datum conform afspraak geleverd. Prima bedrijf!