Begeleiding koks(assistenten)
Smaak gerechten
Informatie in het voortraject
Sfeer locatie

Ik vond het een geslaagde ervaring, want ik had nog niet eerder arabisch gekookt. De recepten zijn goed te volgen de de kok helpt en begeleidt heel goed. De groep was ook erg gezellig, er was een fijne interactie.

Communicatie per mail over de workshop. Begeleiding door de kok. Groepsgrootte. We waren met 10 en dat vond ik voor die ruimte net goed. 12 lijkt met echt teveel.

De ruimte kan een grote schoonmaak- en opruimbeurt gebruiken. Ik vond het echt behoorlijk vies. De potten waarin de kruiden zitten zijn plakkerig. De vloer is vies , de tafel ook. Heel rommelig hoe alles erbij staat. Kortom: ik zou best nog wel een workshop willen volgen, maar niet meer daar als het zo blijft. Sorry dat ik zo direct erover ben, maar ik heb vaker kookworkshops gevolgd en de ruimtes waren nooit zo vuil en rommelig. Ik zou jullie wel aanbevelen, maar niet in Breukelen.

Reactie Keizer Culinair:

Goedemorgen,
Dank voor het schrijven van deze review. We zijn heel blij te horen dat je over het algemeen een geslaagde middag hebt gehad in Breukelen. Wat betreft de ruimte, dit heb ik gelijk opgenomen met de vestigingsmanager van de vestiging. Het is zeker niet de bedoeling om in een vieze ruimte te koken. Uiteraard ben je van harte welkom om de volgende keer op een van onze andere vestigingen te komen koken.
Hopelijk tot dan.
Met culinaire groet,