Begeleiding koks(assistenten)
Smaak gerechten
Informatie in het voortraject
Sfeer locatie

Erg leuk en lekker vrijgezellenfeestje aan de Keizersgracht gehad. Het eten was heerlijk en het koken was erg leuk met goede begeleiding. Aanrader!

Mooie locatie met ruime keuken.
Lekkere gerechten

Arrangementtijd was aan de krappe kant. We moesten heel snel de koffie opdrinken om binnen de 3u te blijven.

Hai!
Hai!
Dank voor het schrijven van deze review! Leuk te horen dat jullie een geslaagde avond hebben gehad aan de Keizersgracht afgelopen weekend. Zien we jullie snel weer terug? Wellicht met jouw collega's?
Team Keizer Culinair

Voor een gezelschap met familie en vrienden heb ik vorige week een kookworkshop bij Keizer Culinair georganiseerd. Op zowel de voorbereiding, de avond zelf als de nazorg kijk ik met een zeer... Voor een gezelschap met familie en vrienden heb ik vorige week een kookworkshop bij Keizer Culinair georganiseerd. Op zowel de voorbereiding, de avond zelf als de nazorg kijk ik met een zeer tevreden gevoel terug. Rekening werd gehouden met speciale wensen, gezien de aanleiding van de activiteit. Onzekerheid m.b.t. het precieze aantal personen was geen probleem. Informatie en communicatie verliep soepel en prettig. De avond zelf bracht wat we hadden gehoopt, in een huiselijke omgeving samen een diner voorbereiden en eten. Professionele ondersteuning door de koks en de gastvrije bediening. Leuke en smakelijke gerechten. Al met al een top avond. Een dag daarna werd ik benaderd met de vraag hoe de avond verlopen was. Zeer attent.

De locatie is sfeervol en huiselijk ingericht, ook voor grote groepen
Keuze van het menu

Dag Toine!
Wat ontzettend fijn om deze review te mogen lezen op maandagochtend. We zijn erg blij dat het een geslaagde avond voor u is geweest. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.
Met...
Dag Toine!
Liselore namens Team Keizer Culinair

Jambo Safari Club

Het was een prima georganiseerd avond, iedereen vond het leuk, leerzaam en nog heerlijk ook.
ons doel was gezellig samen zijn, en dat is heel goed gelukt.
Dank en tot een volgende keer.

Hai Hugo!
Bedankt voor het schrijven van deze review! Wat fijn te horen dat jullie een geslaagde avond hebben gehad afgelopen vrijdag! We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen.
Tot de...
Hai Hugo!
Tot de volgende keer.
Team Keizer Culinair

Leuke en gezellige avond gehad.
Mooie nieuwe technieken geleerd

Gezellige samenhorigheid binnen de groep gecreeed

Iets meer de gehele groep bij de technische onderdelen betrekken

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Fijn te horen dat je een geslaagde avond op de Keizersgracht hebt gehad samen met onze kok Ettore en koksassistent Laura. We hopen dat je binnenkort weer een ander menu komt uitproberen.
Tot dan!

Cafe del Mar

Met een groep van 10 collega's wezen koken. Puur Hollands... maar uitstekende ingredienten en smaken.
Wat een sfeervolle locatie.

Werkelijk schitterende locatie met fantastische apparatuur;
Uitstekende begeleiding door onze kok Ed.

1. Muziek tijdens de maaltijd (ronduit slecht, ook qua geluid)
2. Slechte koffie achteraf ... dat kan echt niet meer in deze tijd; een dissonant na een prachtig maal.
3. Langdurig...
1. Muziek tijdens de maaltijd (ronduit slecht, ook qua geluid)
3. Langdurig aardappels schillen als enige klus is niet zo inspirerend. Dat kan beter door KC worden voorbereid.

Hoi Ingrid,
Hoi Ingrid,
Dank voor het schrijven van deze review! Erg leuk te horen dat jullie zo enthousiast waren over de locatie aan de Keizersgracht. Ook dank voor het benoemen van de verbeterpunten. We gaan aan de slag met het geluid van de muziekinstallatie, de koffie en kijken of we sommige voorbereidingen zelf al kunnen treffen.
Tot de volgende keer!

Melanie

Gisteren met 11 meiden een erg leuke kookworkshop gehad in rotterdam. Erg vriendelijk personeel met passie voor koken. Geweldig om te zien.
Goede uitleg gehad en vooral ook goede tips gehad...
Goede uitleg gehad en vooral ook goede tips gehad waar wij zeker wat aan hadden.

Wij zouden het zeker ook andere aanrader.

Mvg
Melanie

Super goed personeel, kundig en passie voor koken! Ook zeker niet opdringerig en lieten ons genieten van de leuke gezellige avond.

Het pand zelf mag wat kritischer naar gekeken worden. Voegen in de keuken, potten met stof erop en niet de juiste producten erin. In de pot kruidnagel zat koffiepoeder en zo nog een aantal kleine... Het pand zelf mag wat kritischer naar gekeken worden. Voegen in de keuken, potten met stof erop en niet de juiste producten erin. In de pot kruidnagel zat koffiepoeder en zo nog een aantal kleine dingetje . Het viel ons op. Maar was verder niet storend. Dus mocht deze vraag niet gesteld zijn zouden wij er niet perse op terug komen.

Hi Melanie,
Heel erg bedankt voor jouw beoordeling!
Super dat het allemaal zo goed is bevallen. Zoals ik het lees hebben jullie lekker wat bijgeleerd en genoten, erg fijn!
Ook met de...
Hi Melanie,
Heel erg bedankt voor jouw beoordeling!
Ook met de tips zijn wij erg blij. Het kan altijd beter en wij gaan deze opmerking zeker meenemen:)

Janny Lukaart

Zondag 2 september een leuke kookworkshop gevold in Den Haag.
De sfeer was uitstekend en kok Piet was geweldig. Hij zag wat er nodig was en stond steeds klaar.
Jammer dat de...
Zondag 2 september een leuke kookworkshop gevold in Den Haag.
Jammer dat de inductiekookplaat niet werkte en de kraan na één keer gebruikt te hebben het ook niet meer deed. Bovendien was de rasp van de magimix nergens te vinden. Ik vind dit slordig.
Verder niets dan lof en prima verzorgd.

Prima ingrediënten en meer dan genoeg voor iedereen. Gezellige, ontspannen sfeer.

Van te voren checken of de apparatuur werkt ( kookplaat, kraan) en alle benodigde onderdelen van de keukenmachine aanwezig zijn.

Hallo Janny,
Wat leuk dat je een review hebt geplaatst!
Fijn te horen dat het een leuke dag is geweest en dat je van de workshop hebt genoten.
Dank voor jouw tip. We zullen hier zeker...
Hallo Janny,
Wat leuk dat je een review hebt geplaatst!
Dank voor jouw tip. We zullen hier zeker op letten!
Hopelijk tot een volgende keer:)
Team Keizer Culinair

Aanrader, midden in de Amsterdamse Jordaan.

Prachtige locatie en heerlijk gekookt.

Timings waren wat onduidelijk.

Hoi Niek,
Dank voor het schrijven van de review! Fijn te horen dat jullie een geslaagde middag/avond bij ons hebben gehad afgelopen zaterdag.
We hopen jullie snel weer te mogen...
Hoi Niek,
We hopen jullie snel weer te mogen ontvangen.

Susan

Fijne ontspannen, leerzame en gezellige middag!

Goedemorgen,
Dank voor het schrijven van deze review! Fijn te horen dat jullie een fijne dag hebben gehad.
Komen jullie de volgende keer een ander menu uitproberen?
Met culinaire...
Goedemorgen,
Komen jullie de volgende keer een ander menu uitproberen?

Helen en Hans

Zondag 2 september 2018 de workshop Paris Bistro gevolgd. Leuke workshop op een ontzettend leuke locatie. Gezellige club mensen en weer wat nieuwe dingen bijgeleerd! Kok Piet gaf ons de... Zondag 2 september 2018 de workshop Paris Bistro gevolgd. Leuke workshop op een ontzettend leuke locatie. Gezellige club mensen en weer wat nieuwe dingen bijgeleerd! Kok Piet gaf ons de mogelijkheid om bij “valkuilen” in recepten mee te kijken.
Heerlijk gegeten en prima verzorgd! Iets meer wijn bij het eten zou keuk zijn! 1 alcoholisch drankje is ietwat weinig. We gaan zeker nog eens koken!

Gezellige ruimte en ingrediënten ruim aanwezig

Een alcoholisch drankje meer zou leuk zijn maar het moet ook niet te veel worden!

Hoi Helen en Hans,
Goed om te horen dat jullie zo'n leuke middag hebben gehad :) Gezellig als jullie nog een keer komen!
We gaan de prijzen vanaf 1 januari aanpassen waardoor mensen...
Hoi Helen en Hans,
We gaan de prijzen vanaf 1 januari aanpassen waardoor mensen 'onbeperkt' kunnen drinken tijdens de open kookworkshops. Ook wij begrijpen dat 1 wijntje misschien net wat weinig is.
Bedankt voor jullie feedback en tot de volgende keer!