Test

Test

test

test

Bartels Heemstede

Via de website ben ik in contact gekomen met dit bedrijf en met Bas Knip.
Hij kwam bij mij thuis om de kast op te meten. 15 juli (gefeliciteerd Bas!) is hij geplaatst
ook nog 2...
Via de website ben ik in contact gekomen met dit bedrijf en met Bas Knip.
ook nog 2 reparaties gedaan . Ik ben supertevreden !!

Klantvriendelijk.. Goede prijs/kwaliteit verhouding !
aftersales is nog n.v.t. !!

website iets verbeteren ?

Familie Gardien

Ik ben super blij met onze nieuwe op maat gemaakte kast! De jongens hebben super werk afgeleverd.

Snelle en nette levering en montage. Vooral het boeket wat bezorgd werd de dag na plaatsen was de kers op de taart!

M. Visser

Zeer goede service en een persoonlijke benadering.

We zijn erg goed door het aankoop- en keuzeproces geleid en hebben inmiddels twee prachtige kasten staan. Levering en plaatsing ging boven verwachting snel. Ook na plaatsing was de afhandeling... We zijn erg goed door het aankoop- en keuzeproces geleid en hebben inmiddels twee prachtige kasten staan. Levering en plaatsing ging boven verwachting snel. Ook na plaatsing was de afhandeling keurig en hebben we nog een mooi bloemstuk ontvangen ook. Erg tevreden!

Op de website misten wij een configurator voor het samenstellen van een kast. Dit zou ook zonder direct contact al een goed beeld kunnen geven van mogelijkheden en een prijsindicatie.

Diane Plat

Zeer positief

Zie hierboven.

Nee, ik ben zeer tevreden met de geleverde service.

Nils

Ik heb een inbouwkast laten plaatsen in mijn slaapkamer door Bas Knip in Rotterdam. Ik ben erg tevreden met het resultaat en daarnaast staat Bas klaar voor mij wanneer iets gerepareerd moet worden.... Ik heb een inbouwkast laten plaatsen in mijn slaapkamer door Bas Knip in Rotterdam. Ik ben erg tevreden met het resultaat en daarnaast staat Bas klaar voor mij wanneer iets gerepareerd moet worden. Ik kon het niet beter treffen bedankt Bas!!!

Bas is een fijn aanspreekpunt.

Bij levering was de leverancier slorid en had niet alles aangeleverd dus daar zou de kastenspecialist naar verbetering kunnen zoeken. Bas heeft het wel netjes opgepakt en naar tevredenheid opgelost.

Ludo Jansen

Wij hebben in Hoogerheide een kast laten plaatsen in onze slaapkamer. Het resultaat is super . Bedankt ! Namens de familie jansen

Er wordt goed mee gedacht aan de wensen

Nee

Danielle van Dinteren

Een prachtige inloopkast!!! We werden heel vriendelijk geholpen, TOP!!

Een heel vriendelijk bedrijf!!!

Alex

Een prettig bedrijf die met je meedenkt.

Wij werden erg goed geholpen in de winkel.

Wij werden erg goed geholpen in de winkel.

Al eerder waren we bij een concurrent van de kastenspecialist geweest. Volgens de concurrent was het niet mogelijk een kast te bestellen voor onze schuine wand. Het software programma waarmee ze werkten gaf namelijk aan dat de opgegeven schuinte niet mogelijk was.

De kastenspecialist had in eerste instantie hetzelfde probleem met de maten. Wij zijn prima geholpen door Bas Knip.
Bas heeft naar een passende oplossing gezocht. Uiteindelijk bleek het alleemaal wel te kunnen. Bas is 2 keer bij ons thuis geweest en dacht mee met de bestelling.
Wij hebben de inbouwkast laten plaatsen door een monteur van de kastenspecialist. Na het plaatsen waren wij erg tevreden.

Een klein minpuntje vind ik de afwerking van een rail. Op de kopsekant zit geen afwerkdopje.
Helaas kan de leverancier genoemde producten niet leveren. De rail is vrijwel niet zichtbaar aangezien deze in de kast is bevestigd.

Goed advies gekregen over het creëren van een inloopkast in onze slaapkamer onder een schuine wand. Er wordt meegedacht over de mogelijkheden. Mooie, degelijke kwaliteit kasten op maat gemaakt.... Goed advies gekregen over het creëren van een inloopkast in onze slaapkamer onder een schuine wand. Er wordt meegedacht over de mogelijkheden. Mooie, degelijke kwaliteit kasten op maat gemaakt. Afspraken worden nagekomen. Wij zijn heel blij met onze inloopkast.

Meedenken, ideeën aanbrengen