Wij zijn erg blij met de plaatsing van onze twee kasten. Na de overname van de activiteiten van De Kastenmaker heeft
De Kastenspecialist er alles aan gedaan om de bestelde kasten op tijd te...
De Kastenspecialist er alles aan gedaan om de bestelde kasten op tijd te leveren en dat is gelukt . De plaatsing van de kasten gebeurde op een professionele en klantvriendelijke wijze. Kortom, erg tevreden!

Professionele, klantgerichte en klantvriendelijke oplevering

Geen. De bestelling, levering en installatie zijn prima verlopen
Ook de nazorg is goed.

Hein martens

Door omstandigheden heeft de levering van de kast lang op zich laten wachten.
Donderdag 16 december is de kast van Nova mobili geleverd en gemonteerd.
De kast is prachtig en past precies...
Door omstandigheden heeft de levering van de kast lang op zich laten wachten.
Donderdag 16 december is de kast van Nova mobili geleverd en gemonteerd.
De kast is prachtig en past precies op de centimeter nauwkeurig.
Zeer vriendelijke en proffesionele monteurs. Zijn super blij met de kast.

Met name de montage van de kast en de zorgvuldigheid van de monteurs is te prijzen

Zorgvuldiger omgaan met de klant

Na een lastige start ivm overname activiteiten van de Kastenmaker zijn wij uitermate te spreken over de verdere afhandeling van de bestelling door de Kastenspecialist.

Installatieteam maakte een professionele indruk op ons en werkte zeer secuur en netjes

Info over voortgang order.

Vriendelijke eigenaar/ontwerper die ook creatief meedenkt.
Levering conform afspraak.
Vriendelijke eigenaar/ontwerper die ook creatief meedenkt.
Levering conform afspraak.
Plaatsing: te weinig tijd uitgetrokken voor plaatsing (1 dag) terwijl de klant was verzocht 2 dagen te reserveren.
Kast is erg mooi, helaas kleine foutjes (afwijkingen in lengte bodemplaat (188.8 cm en middenplaat 192,3 cm) waardoor kast niet goed aansluit op andere kastdelen.

veel mogelijkheden en mooi materiaal.
Eigen ontwerp realiseren kan prima.

Meer realistisch tijd inplannen en ook reserveren voor het plaatsen.

Correct

snelle afhandeling

nieuw pinapparaat

Mijn kast is zeer professioneel en netjes geplaatst. Ik ben er heel tevreden over.

Er wordt heel netjes gewerkt.

van de Vooren

Eind november een offerte aangevraagd bij HaDaKa Wateringen. Vandaag dhr. Paredes gebeld en gevraagd wanneer de offerte binnen komt. Dhr. Paredes heeft de offerte aanvraag niet ontvangen. Wij hebben... Eind november een offerte aangevraagd bij HaDaKa Wateringen. Vandaag dhr. Paredes gebeld en gevraagd wanneer de offerte binnen komt. Dhr. Paredes heeft de offerte aanvraag niet ontvangen. Wij hebben wel een ontvangstbevestiging gehad van de Kastenspecialist. Dhr. Paredes vraagt de offerte aanvraag nog een keer te mailen. Op de vraag of het nu wel goed gaat, is dhr. Parades beledigd. Hij heeft genoeg klanten en een klant minder vindt hij niet erg!
Kortom erg klantvriendelijk! Geen kast voor ons bij dhr. Paredes!

Via een omweg zijn wij met Bas Knip in contact gekomen. Deze contacten zijn alleen maar positief geweest. De kast, die afgelopen week is geplaatst is keurig geplaatst, de mannen hebben keurig en... Via een omweg zijn wij met Bas Knip in contact gekomen. Deze contacten zijn alleen maar positief geweest. De kast, die afgelopen week is geplaatst is keurig geplaatst, de mannen hebben keurig en precies gewerkt. Een compliment is wel op zijn plaats.

Omdat wij geen prettige ervaring hebben gehad met een andere leverancier, zijn wij blij dat Bas Knip dit goed heeft overgenomen en afgewerkt/

nee

Dulovic

Wij waren al bekend met de Kastenspecialist omdat wij een aantal jaar geleden daar een kast hadden gekocht naar grote tevredenheid. Met ons nieuwe huis wilden wij wederom een mooie kast. Dat maakte... Wij waren al bekend met de Kastenspecialist omdat wij een aantal jaar geleden daar een kast hadden gekocht naar grote tevredenheid. Met ons nieuwe huis wilden wij wederom een mooie kast. Dat maakte de keus voor ons heel makkelijk.
En weer is het resultaat prachtig!
Het is de combinatie van kwaliteit en service die de Kastenspecialist in onze ogen onderscheidend maakt. Ze denken mee, zijn zeer betrouwbaar en flexibel en hebben klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Wij kunnen Bas Knip en zijn team van harte aan iedereen aanbevelen!

Zeer klantgericht: van het meedenken, aanleveren van grotere staaltjes tot aan de attentie na de aflevering.
Ook niet geheel onbelangrijk: de kwaliteit van het product waar je als koper...
Ook niet geheel onbelangrijk: de kwaliteit van het product waar je als koper jarenlang plezier van hebt.

Geen.

Morena Timas

Wij hebben de verkoop van onze kasten als prettig ervaren. de verkoper (Bas) heeft ons goede adviezen gegeven en het resultaat is verbluffend. toppie!

de verkoper (Bas) was erg geduldig. Er waren zoveel mooie kasten dat wij geen keuze konden maken. wij hadden een bepaald budget en Bas heeft ervoor gezorgd dat wij binnen ons budget bleven en met de... de verkoper (Bas) was erg geduldig. Er waren zoveel mooie kasten dat wij geen keuze konden maken. wij hadden een bepaald budget en Bas heeft ervoor gezorgd dat wij binnen ons budget bleven en met de kast naar keuze.

Geen verbeterpunten. goede service.