Chris

Zeer tevreden over de Kastenspecialist!
Ondanks scheve vloer en plafond toch keurig en vakkundig resultaat neergezet.

Vakkundige en nette monteurs

Marion van V

Goede ervaring met de kastenspecialist in Heerhugowaard. Na de eerste keer inmeten kwam Bas met een andere optie voor de kast. Het is nu een inloopkast geworden en wij zijn hier helemaal blij.??

Dat ze meedenken en zo tot een nog betere oplossing komen voor een kast

Ga vooral zo door

Michelle

Wij wilden graag kastdeuren van de grond tot plafond voor een 3,5m brede muur in onze slaapkamer. We zijn goed geholpen en er werd goed meegedacht over de lades aangezien wij de binnenkant van de... Wij wilden graag kastdeuren van de grond tot plafond voor een 3,5m brede muur in onze slaapkamer. We zijn goed geholpen en er werd goed meegedacht over de lades aangezien wij de binnenkant van de kast ergens anders gekocht hadden. Snelle afspraak voor inmeting wat heel fijn is aangezien wij dan geen fouten kunnen maken met het inmeten. De deuren staan super mooi in de slaapkamer en de ruimte is nu optimaal gebruikt.

Uitgebreide kennis en goede service

M en L uit de Vroonermeer, Alkmaar

Pech...
Pech...
We hadden de pech dat de plafonds in de woning die we hadden gekocht, 10 centimeter lager waren dan die in het appartement dat we achterlieten. Het leek ons onmogelijk de op maat gemaakte kasten mee te verhuizen.
Meevaller...
Daar dacht Kastenspecialist Bas Knip anders over. Hij was bereid de kasten te demonteren, aan te passen en opnieuw in elkaar te zetten.
Nog meer mazzel...
De kopers van ons appartement wilden alle kasten overnemen.
En toen...
Toen hebben we samen met Jasper van Oostenbrugge van De Kastenspecialist in Heerhugowaard een ontwerp gemaakt voor een wandkast, twee garderobekasten, een boekenkast en een werkplek in de studeerkamer. Dat kostte bijna een hele dag, maar Jasper beschikt niet alleen over veel geduld, maar ook over een enorme creativiteit. Of het nou ging om de materiaalkeuze, de kleurstelling, de inrichting van de kasten of de LED verlichting, onze uitgesproken wensen wist Jasper feilloos om te zetten in driedimensionale ontwerpen.
Een paar weken later...
was het de beurt aan de monteurs. We hebben met grote ogen gekeken hoe zorgvuldig, snel en netjes zij de kasten plaatsten en monteerden. Zij mogen zich terecht Kastenspecialisten noemen. Hulde aan deze mannen. En hulde aan Bas Knip die zich weet te omringen met het meest vakbekwame personeel dat men zich kan wensen.

Het gemak waarmee de Kastenspecialist zelfs vage wensen van de klant weet om te zetten naar een aantrekkelijk ontwerp.
Bas Knip die alles in de gaten houdt.
De voorbeeldige manier waarop...
Bas Knip die alles in de gaten houdt.
De voorbeeldige manier waarop de ontwerpers en de montage-service samenwerken.

Niet van toepassing.

Fam. geerlings

Vandaag een wandmeubel laten plaatsen door de kastenspecialist.
Heel erg tevreden, vriendelijke hardwerkende monteurs.

Snel en precies.

Geen verbeterpunten

Matthijs

Showroom bezocht, tekening + offerte gekregen en toen is hij geplaatst. We hebben hoge plafonds (385) en is allemaal heel fraai geworden.

Goede kwaliteit, mooie keuzemogelijkheden en goed advies over kastinrichting en materialen.

Op de site zie je veel mogelijkheden, maar om goed te kiezen en advies te krijgen is een bezoek aan de showroom wel zo efficient.

Gerwin Twint

Klantvriendelijk en erg mooie kast

Klantvriendelijk en service

Ik ben uitermate tevreden over Bas. Betrouwbaar, vriendelijk, meedenkend.

Degelijk materiaal, uitstekende kwaliteit.

nee

T.Burgerhout

Wij hadden een kast gekocht, en gedeeltelijk aanbetaald, bij de kastenmaker te Heerhugowaard. Door zeer vervelende omstandigheden ,kon dit bedrijf de kast niet meer leveren. Wij hadden wel een deel... Wij hadden een kast gekocht, en gedeeltelijk aanbetaald, bij de kastenmaker te Heerhugowaard. Door zeer vervelende omstandigheden ,kon dit bedrijf de kast niet meer leveren. Wij hadden wel een deel aanbetaald. De kastenspecialist eigenaar Bas Knip heeft alles op zich genomen,en heeft uiteindelijk toch de kast kunnen leveren. De monteurs van Dhr Knip hebben op zeer vakkundige wijze de kast in elkaar gezet. Wij zijn ontzettend blij en zeer tevreden op de wijze hoe de Dhr Knip van de kastenspecialist ons heeft geholpen.!!

Zie onze ervaring met dit bedrijf

Vooral zo door gaan !!

Vriendelijk, deskundig,

Ze houden zich aan de afspraken , deskundig monteur