Kwaliteit matches
5.6/10
Betrokkenheid contactpersoon
5.6/10

Digitale Daltons

Ze stoppen maar niet met stalken. Wat een agressieve acquisitie strategie. Er staat toch duidelijk in de vacature dat acquisitie niet op prijs wordt gesteld. Gaan jullie het nou echt voor de 4e keer... Ze stoppen maar niet met stalken. Wat een agressieve acquisitie strategie. Er staat toch duidelijk in de vacature dat acquisitie niet op prijs wordt gesteld. Gaan jullie het nou echt voor de 4e keer proberen? Laat ons met rust.

Reactie JouwICTvacature:

Ai, dan zijn we zeker iets te enthousiast geweest met informeren over mogelijk passende kandidaten! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak!

Arja

Plezierig! Meeste contact gehad met Julian, maar ook een paar keer gebeld door anderen van JouwICT. Voorgesteld bij toffe bedrijven! Het contact was erg helpend in mijn zoektocht naar een nieuwe... Plezierig! Meeste contact gehad met Julian, maar ook een paar keer gebeld door anderen van JouwICT. Voorgesteld bij toffe bedrijven! Het contact was erg helpend in mijn zoektocht naar een nieuwe baan. Heb jullie als erg betrokken ervaren.

Reactie JouwICTvacature:

Wat super om te horen! Bedankt voor de fijne review! Mocht je ooit weer op een punt staan dat je hulp kunt gebruiken, dan weet je ons te vinden! :) Alle goeds!

Hans de Vries

Goed geholpen, duidelijk uitleg van proces

Reactie JouwICTvacature:

Wat fijn om te horen! Bedankt en veel geluk!

Don

Highly satisfied. Great experience!

Reactie JouwICTvacature:

Wow! Good to hear, thanks a lot! Good luck in your next adventure! :)

Ghulam Mudassir

Really easy and good

Eddie Lania

Zeer tevreden

Bahattin Aydin

Voor een functie binnen Gemeente Utrecht ben ik van begin tot eind goed begeleid door Joost. Mede door zijn goede communicatie en tips is het tot een goede einde gekomen.
Hartelijk dank Joost...
Hartelijk dank Joost voor al je diensten!

Jan

Prima ervaring met Joost S. Hij belde me op een maandagochtend en binnen een dag waren er al twee passende banen gevonden. De interviews verliepen bij beiden erg goed en binnen anderhalve week was... Prima ervaring met Joost S. Hij belde me op een maandagochtend en binnen een dag waren er al twee passende banen gevonden. De interviews verliepen bij beiden erg goed en binnen anderhalve week was er al een accoord. Joost werkt snel en efficient, zeker aan te raden.

Rick Vollenberg

Beste Jouw Ict,

De samenwerking met Joost, heb ik als zeer prettig ervaren. De communicatie is laagdrempelig, ik heb weinig druk ervaren vanuit Jouw ict.

Mvg Rick

Rick Vollenberg