Kwaliteit matches
Kwaliteit dienstverlening
Snelheid dienstverlening
Betrokkenheid contactpersoon

Raul Delpeche

Marre Brunt van JouwICTvacature heeft mij daadwerkelijk blij verrast met haar kennis op het gebied van IT curriculums en de funkties die daar bij horen. Ik had heel veel specifieke wensen wat mijn nieuwe baan betrof zoals bijvoorbeeld dat ik graag in mijn eigen stad wilde werken maar ook het feit dat ik op zoek was naar een lagere funktie dan wat ik de laatste jaren op mijn CV had staan. Marre heeft dat allemaal heel goed begrepen en heeft dat kunnen perfect kunnen vertalen naar werkgevers die op zoek waren naar nieuwe werknemers. Marre begreep meteen dat het heel veel "speciale" wensen waren en is aan de slag gegaan voor mij. 1 week later belde zij mij met de mededeling dat zij de perfecte werkgever had gevonden voor mij. Ik dacht dat het langer zou duren aangezien mijn vele wensen maar zij heeft het toch best snel gedaan vind ik. Ik ben aangenomen bij dit bedrijf die in mijn eigen stad is. Iets wat erg prettig is na 10 jaar lang 3 uur dagelijks reisen naar werk. Ik heb de funktie die lager is dan wat ik heb gedaan afgelopen 13 jaar en alle wensen die ik wilde.

Marre Brunt, bedankt!
Dankzij jou heb ik een nieuwe baan gevonden die perfect past bij de dingen die ik wil in mijn leven op deze leeftijd. Vanaf het punt dat ik besloot om mijzelf in LinkedIn als actief werkzoekende aan te bieden tot aan het tekenen van mijn contract heb jij mij heel goed geholpen. Je bent een kei in ICT recruitment.

Score voor JouwICTvacature: 5/5
Zou je jouwICTvacature.nl aanbevelen? Ja