8.2/10
7.4/10
6.8/10
7.2/10

Heb voor de 2e keer een steigerhouten tafel besteld. Het is een internetbestelling met weinig persoonlijk contact of klantvriendelijkheid. Service bij t evt in elkaar zetten vd zware materialen... Heb voor de 2e keer een steigerhouten tafel besteld. Het is een internetbestelling met weinig persoonlijk contact of klantvriendelijkheid. Service bij t evt in elkaar zetten vd zware materialen ontbreekt en wordt ook niet tegen evt extra kosten geleverd. Telefonisch contact was kortaf en weinig klantgericht. Past niet bij de sfeer van het 'gezellige en communicatieve bedrijf' op facebook.

Communicatie via facebook eeg up to date

Zie boven. Vind de klantvriendelijkheid bij bestelling nogal karig. Allemaal erg doe het zelf. De materialen zijn voor 1 persoon niet te tillen maar worden bij de deur afgeleverd en verder moet je... Zie boven. Vind de klantvriendelijkheid bij bestelling nogal karig. Allemaal erg doe het zelf. De materialen zijn voor 1 persoon niet te tillen maar worden bij de deur afgeleverd en verder moet je het maar uitzoeken. Bij navraag blijkt dat hulp evt tegen betaling ook geen optie is. Dat laatste zou een extra service moeten zijn.

Kristel Bakx

Mooi product, snelle levering, nette prijs! Helemaal top!

Servicegericht

Donny Hendriks

Na een telefonische afspraak keurig op tijd bij de showroom (5min) en na het bekijken direct aangekocht! Super mooie showroom! En what you see is what you get ! Super kwaliteit !!

Snelle levering, achteraf betalen, levering tot de woonkamer! Top met 3 trappen!

De tafel was compleet en behandeld! Top kwaliteit ! Alleen de hoekjes om de poten mee te bevestigen zou ik anders zien, het ziet er niet mooi uit en de korte schroefjes pakken wel maar het geheel is... De tafel was compleet en behandeld! Top kwaliteit ! Alleen de hoekjes om de poten mee te bevestigen zou ik anders zien, het ziet er niet mooi uit en de korte schroefjes pakken wel maar het geheel is niet helemaal stabiel! Maar al met al super kwaliteit !

Groen

Goed.

Reageren goed en snel op vragen via mail.

Ik heb een bestelling geplaatst.
Bestellen ging makkelijk en snel, ondanks dat er wat aanpassingen aan het produkt gewenst waren.
Maar vervolgens heb ik geen idee hoe het verder gaat,...
Ik heb een bestelling geplaatst.
Maar vervolgens heb ik geen idee hoe het verder gaat, wanneer er geleverd wordt. Over de snelheid van levering kan ik dus nog niks zeggen. Bovendien staat er in een mail die aan mij gericht is een intern bericht tussen collega's.

Het is handig om aan de hand van voorbeeldfoto's je eigen produkt samen te stellen. Dit ging ook vrij soepel aan de telefoon.
Ook vond ik de tekening die ik opgestuurd kreeg n.a.v. het...
Ook vond ik de tekening die ik opgestuurd kreeg n.a.v. het telefoongesprek waarin ik mijn wensen aangaf prettig en duidelijk.

Vervolgens plaats ik mijn bestelling, maar heb ik geen idee hoe het verder gaat.
Ik begin mij nu nu af te vragen of de bestelling wel echt doorgekomen is.

Zeer positief qua flexibiliteit

Simonis Verf

Prima, levering duur echter wel iets lang.

Rob Groothuis

Uitstekend, geen enkele aanmerking!

Snel, prima service!!