8.2/10
7.4/10
6.8/10
7.2/10

Prima! Chauffeur was ook erg vriendelijk en behulpzaam. Meubels zijn echt heel erg mooi!

Verassend, mooie collectie, geweldig personeel

Al met al een positieve ervaring. Bezoek aan de showroom was prettig, geen opdringerige verkoop(st)er, maar hulp op het moment dat het gewenst was. Ondanks de 4 weken levertijd waren al mijn meubels... Al met al een positieve ervaring. Bezoek aan de showroom was prettig, geen opdringerige verkoop(st)er, maar hulp op het moment dat het gewenst was. Ondanks de 4 weken levertijd waren al mijn meubels binnen 3 weken in huis. Daarnaast goede informatie voorziening naar de klant en gebeurd er niks zonder overleg.

Goede service en kwaliteit!

Beetje vreemd dat de uitnodiging voor een beoordeling al binnen komt via de mail voordat mijn meubels binnen zijn. Beoordeling van een bedrijf gebeurd in mijn ogen pas als alles afgehandeld is.... Beetje vreemd dat de uitnodiging voor een beoordeling al binnen komt via de mail voordat mijn meubels binnen zijn. Beoordeling van een bedrijf gebeurd in mijn ogen pas als alles afgehandeld is. Uitnodiging in mijn ogen had een week of wat later moeten komen.

M.Hoogenboom

Twee weken geleden een bestelling gedaan. Ik heb de tafel dan ook nog niet ontvangen. In dat opzicht vind ik de enquete te voorbarig.
Wel had ik graag gezien dat ik nog een response had...
Wel had ik graag gezien dat ik nog een response had ontvangen van JORG betreffende mijn commentaar bij de order.

Zeer flexibel in maten en mogelijkheden producten

Pas enquete sturen na ontvangst bestelling
Reageren op commentaar tijdens bestelling
Graag status updates mbt verloop order

Goede ervaring.

Bestelling is nog niet afgerond dus kan nog geen eindoordeel of evt. Verbetertips geven

Ontzettend duidelijke en praktische verkoopster.

De verkoopster

Het was erg druk die zondag misschien was een verkoopster er bij handig geweest.

A.J. Hasebos

Wij zijn, vanuit Apeldoorn, naar Naarden gekomen om de meubelen met eigen ogen te aanschouwen en dat viel niet tegen. De eettafel en en bankje hebben we ter plekke besteld. Wel is mijn vraag of... Wij zijn, vanuit Apeldoorn, naar Naarden gekomen om de meubelen met eigen ogen te aanschouwen en dat viel niet tegen. De eettafel en en bankje hebben we ter plekke besteld. Wel is mijn vraag of tafel en bankje ( ordernr 34236) eerder dan aangegeven, +/- 4 weken, geleverd kan worden aangezien de huidige eettafel letterlijk op instorten staat (HEBBEN JULLIE AL ZICHT OP DE LEVERDATUM???). Het meest opvallende was dat de dame die ons geholpen heeft ons het gevoel gaf dat ze ons al een tijdje kende, wat niet zo was/is. Hier houden wij wel van, erg prettig.

Een sterk punt is dat er de tijd wordt genomen voor de klant en dat ondanks de drukte op die bewuste zondag in november (30 november 2014)

Bovenstaande heb ik een aantal vragen niet...

Bovenstaande heb ik een aantal vragen niet naar behoren kunnen in vullen, Reactiesnelheid en Aftersales omdat deze nog niet van toepassing zijn op onze order.

Een verbeter punt zou kunnen zijn om de show ruimtes, er zijn een aantal kleine show ruimtes, te vergroten opdat het de klanten beter uit de voeten kunnen en er elkaar niet in de weg lopen. Vooral... Een verbeter punt zou kunnen zijn om de show ruimtes, er zijn een aantal kleine show ruimtes, te vergroten opdat het de klanten beter uit de voeten kunnen en er elkaar niet in de weg lopen. Vooral bij binnenkomst geeft dat een benauwt het enorm (er zijn klanten die direct weer zijn weg gegaan en gaven daarbij aan dat het erg op hun af kwam allemaal)

Nicky van Uden

Alles heel goed verlopen. Heel fijn dat je vooraf een indicatie krijgt wanneer de chauffeur komt en een half uur vooraf belt hij dat hij onderweg is! We zijn zeer blij met het meubel.