8.2/10
7.4/10
6.8/10
7.2/10

Evers Makelaardij & Taxateurs

Op zoek naar een tafel kwam ik (via Marktplaats) terecht bij Jorg Houten Meubelen, fantastisch dat je zelf de maten in kunt voeren, duidelijke site, gelijk in de auto gestapt en naar Naarden voor de... Op zoek naar een tafel kwam ik (via Marktplaats) terecht bij Jorg Houten Meubelen, fantastisch dat je zelf de maten in kunt voeren, duidelijke site, gelijk in de auto gestapt en naar Naarden voor de bestelling!

Dat je de maten van de tafels zelf kunt bepalen (goede site van Jorg)

Snellere levertijd, tafels zijn zo mooi die wil je gelijk geleverd hebben

Fempje Lefebve

Positief!

Mooie ontwerpen en materialen! Vlot maatwerk!

Er was een foutje gebeurd met de leveringsdatum...

Jessica van der graaf

Vriendelijk en service gericht.

Ik heb op dit moment alleen nog maar bestelt , en daarmee ben ik naar tevredenheid geholpen. Als de aflevering ook zo gaat mag ik niet klagen.

Luid en duidelijk

Zou het niet weten

Goed bereikbare klantenservice. Er is de mogelijkheid om specifieke wensen door te geven. De orderverwerking was niet helemaal volgens plan gelopen, echter dit is na een telefoontje goed door Jorg... Goed bereikbare klantenservice. Er is de mogelijkheid om specifieke wensen door te geven. De orderverwerking was niet helemaal volgens plan gelopen, echter dit is na een telefoontje goed door Jorg opgepakt en opgelost binnen 1 dag.

Na het bespreken van een foutief verwerkte order door Jorg Steigerhout is dit snel recht gezet en wordt het bestelde product toch nog op de gewenste datum geleverd.

Betere interne communicatie mbt afgesproken afleverdata.

Alles is perfect verlopen!

de site is absoluut perfect!

Zou t niet weten

Ben erg tevreden

Vriendelijk

De poten van de tafel waren gemerkt (A,B,C,D,), dit vonden we niet terug op de tafel, dus het was even zoeken

2 keer tafel besteld. Kwaliteit en levering dik in orde. Als ook telefonische service.

Gemakkelijk bestellen, coole, stoere artikelen