8.2/10
7.4/10
6.8/10
7.2/10

Duidelijke website, voldoende info, vriendelijke medewerkers, vlotte verwerking bestelling.... Niks dan lof!

Vriendelijkheid medewerkers en snelle respons om mail met vraag.

Geen tips, goed zoals het is!

FV Godrie-Martens

Ontdekt via Facebook, super mooie artikelen en prima service

Super service, ik had een wandbord bij jullie besteld, maar de decoratiehaak ontbrak, na een mailtje naar jullie werd dit meteen rechtgezet en enkele dagen later kreeg ik die toegestuurd via de... Super service, ik had een wandbord bij jullie besteld, maar de decoratiehaak ontbrak, na een mailtje naar jullie werd dit meteen rechtgezet en enkele dagen later kreeg ik die toegestuurd via de post. Super blij met mijn aankoop. Zeker tot een volgende keer ;)

Raaijmakers

Bed afgeleverd maar helaas geen schroeven erbij. Ik chauffeur meteen bellen maar nam niet op. Belde ook niet terug. Sms gestuurd en ook geen reactie.
Toch jammer en niet klantvriendelijk....
Toch jammer en niet klantvriendelijk.

Marjolijn Bosman

Mee gedaan met een deel en win actie via Facebook en won de prijs! super gaaf en kreeg meteen een mailtje. super bezorging en ontzettend vriendelijk.

leuke acties om aan mee te doen! hierdoor goede reclame! uitgebreide en duidelijke site.

Paschedag

Super snelle levering

Nee helemaal goed

Prachtige mooie spullen; afspraken worden nagekomen en het allerbelangrijkste mijn zoontje heeft nu een super stoere kamer door jullie hoogslaper !!

Afspraken worden nagekomen !!
Kwaliteit !!

De website kan mijn inziens duidelijker
De website kan mijn inziens duidelijker
Ik moest moeite doen om erachter te komen hoeveel tevreden klanten jullie hebben (dit was voor mij doorslaggevend om te bestellen). Hier moet je mijn inziens, lekker mee pronken !!
Verder had ik ergens gelezen dat je pas hoefde te betalen bij levering. Toen ik bestelde moest ik wel degelijk direct betalen. Ik als koper zou het plezierig vinden om vooraf te weten dat ik niet bij levering mag betalen. Uiteraard geen probleem maar ging toen toch nog even op internet kijken of het echt allemaal betrouwbaar was. Heb niets gemerkt qua After Sales dus vandaar dat hier slecht staat

Larissa de Roos

Ik ben zeer tevreden! Super mooi werk, snel geleverd met duidelijke beschrijving!

Mooie kwaliteit
Duidelijke beschrijving
Met ophangsysteem en materiaal geleverd

Heel klantvriendelijk en hele snelle reactie! Echt top!

christiaans

Een goed bedrijf wat open staat voor wensen van de klant.

marion croese

Vriendelijk en servicegericht

Problemen worden zonder meer opgelost