8.2/10
7.2/10

Klusser

Heel positief

Moderne wijze van handelswijze

Probleem met aflevering. De tafel was zo zwaar dat er 4 man nodig waren om te tillen. Dit was nergens van tevoren aangegeven. De bezorger kwam in zijn eentje en kon de tafel niet eens tot de... Probleem met aflevering. De tafel was zo zwaar dat er 4 man nodig waren om te tillen. Dit was nergens van tevoren aangegeven. De bezorger kwam in zijn eentje en kon de tafel niet eens tot de voordeur tillen. Ik moest ter plekke hulp zoeken om de tafel toch naar binnen te krijgen.

Makkelijk te bestellen en betalen.

Informatie over gewicht van de tafel op de website plaatsen. Vermelden in de email met afleverinformatie dat er minstens 4 man nodig zijn om zware tafel te tillen.

Y Lijffijt

Tot nu toe geen problemen

Ruime keuze voor een betaalbare prijs

Goed vindbaar op internet

Snelle levering, flexibiliteit van bestellingen

We hadden in de eerste instantie drie meubels besteld. Gezien de grootte van de bestelling hadden we verwacht enige korting te kunnen bedingen als blijk van waardering. Dit bleek helaas niet... We hadden in de eerste instantie drie meubels besteld. Gezien de grootte van de bestelling hadden we verwacht enige korting te kunnen bedingen als blijk van waardering. Dit bleek helaas niet mogelijk.

elke bortels

Heb een wandbord gewonnen via facebook, geweldig gewoon,
zeer mooie meubelen,
wij verhuizen in januari naar ons eigen huis en we zullen zeker meubelen aanschaffen bij hun!

deze mensen doen hun uiterste best om iedereen tevreden te stellen!
zeer goede service en klantvriendelijkheid,

kortom, TOP!

doe zo verder! :)

albert gahler

Goed,correct en meedenkend in alle stadia

flexibele opstelling tav van product en de wensen.

ten aanzien van de leverdatum heb ik totaal geen feedback tot nu toe gekregen alleen na informeren van mijzelf telefonisch.

Alleen maar positieve ervaringen.

Kim

Goede ervaring. Contact verloopt super!

Had een foto gestuurd van ons wandbord om te laten zien hoe mooi het was, kreeg gelijk een reactie, erg leuk.

De mail die je zou ontvangen als het product bijna wordt geleverd heb ik nooit ontvangen. Nu waren we toevallig thuis dus was het geen probleem.

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Uiteindelijk heb ik na contact met de klantenservice mijn order laten annuleren, hiervan heb ik nooit een bevestiging gehad of een andere reactie. Alsof er alleen contact kan zijn als je iets... Uiteindelijk heb ik na contact met de klantenservice mijn order laten annuleren, hiervan heb ik nooit een bevestiging gehad of een andere reactie. Alsof er alleen contact kan zijn als je iets bestelt en zodra het niet doorgaat alle contact voorbij is.

Fornaci

Goede kwaliteit voor een goede prijs en een topservice

Het schept veel vertrouwen een webwinkel waar niet vooraf betaald moet worden. En de eigen brengservice die van te voren belt is echt super

De levertijden zouden van mij part iets sneller kunnen. Maar denk dat dit men alleen kan realiseren door veel voorraad aan te leggen waardoor de prijzen drastisch de lucht in zouden moeten.