8.2/10
7.4/10
6.8/10
7.2/10

Chris foppen

Zeer vlot en leuk en duidelijk geholpen.

Alles is duidelijk en attend. Gewoon heel leuk.

Hester Blok

De producten die ze maken zijn best leuk. Maar als e iets mis is, zoals een beschadiging valt er niets te regelen over terugnemen, ruilen of vergoeden. Je staat als klant enorm in de kou. Heel erg... De producten die ze maken zijn best leuk. Maar als e iets mis is, zoals een beschadiging valt er niets te regelen over terugnemen, ruilen of vergoeden. Je staat als klant enorm in de kou. Heel erg jammer!

Service als het product beschadigd is. Het wandbord wat ik kocht is beschadigd geleverd. Ik krijg als tip het schoon te maken en verder is er niets mogelijk. Dat je beschadigingen niet weg krijgt... Service als het product beschadigd is. Het wandbord wat ik kocht is beschadigd geleverd. Ik krijg als tip het schoon te maken en verder is er niets mogelijk. Dat je beschadigingen niet weg krijgt met schoonmaken begrijpen ze bij Jorg niet.

A.J.Dingjan

Jorg gevonden via google. en na een telefoon gesprek zeer goed advies gekregen en geholpen tot aankoop van een bed.

Zeer mooie foto presentatie.

Verbeterpunt ,vind ik dat er geen schroeven maar bed haken gebruikt worden dat is na demontage een stuk eenvoudiger.

Joyce van Kolck

Via facebook de site bezocht en een prachtig wandbord uitgekozen. Binnen no-time in huis. Super!!

Ik had een vraag over de levering en het antwoord had ik zeer snel, ook al was het weekend.

Ik had een vraag over het wandbord omdat er op de site stond dat het bord los was te bestellen en ik dacht in eerste instantie dat het dus een bouwpakket van losse planken zou zijn. Dat was dus niet... Ik had een vraag over het wandbord omdat er op de site stond dat het bord los was te bestellen en ik dacht in eerste instantie dat het dus een bouwpakket van losse planken zou zijn. Dat was dus niet zo.
En ik verwachtte een mail over de levering maar dat gaat dus alleen over de meubels die jullie eigen chauffeur komt leveren en monteren. Leveringen via de post staan daar buiten. Info over de levering staat bij elkaar en dat is dus een beetje verwarrend.

Willeke de Blom

Wandbord besteld en goed aangekomen

Ook na bestelling nog informatie

?

Wandmeubel gekocht snel en correct geregeld

Bernadette Bus

Goede avond Jorg!
Goede avond Jorg!
Wij hebben vandaag onze bestelling gekregen en zijn heel blij. Niet alleen omdat het er prachtig uitziet,net als op de foto op jullie website,maar ook omdat het erg prettig is om bij jullie te kopen.
Het contact gaat erg makkelijk en snel,zowel telefonisch als mailen en een compliment aan Chantal is zeker op zn plaats!!
Wat is ze aardig en snel!! Een verademing vergeleken bij andere bedrijven.
Ook de bezorging is geweldig geregeld!! Een dag van te voren kun je al bellen en dan ook nog keurig n telefoontje van de
chauffeur vlak van te voren. Zo kan het dus ook! Over klantvriendelijkheid gesproken....
Als we weer iets aan willen schaffen gaan we graag terug naar Jorg!!!

Zie eerste tekst

Nog niet kunnen ontdekken

C. van Blijderveen

De beoordeling pas sturen als de product geleverd is niet in de wachttijd ervan.

Duidelijke website, goed aanbod. Ietswat lange levertijd met beperkte informatie over levertijd.

Goed aanbod, redelijke prijzen (al kan ik de prijs-kwaliteit verhouding nog niet beoordelen)

Meer informatie over ingeschatte levertijd zou fijn zijn

C.Struik

Eerste bed via internet besteld, even als het 2e bed. Onlangs Jorg's showroom bezocht.
Aardig en vriendelijk personeel. Vorige week een bank voor de tuin uit de koopjes hoek besteld en deze is inmiddels geleverd.
Zeer nette afhandeling van de levering en correcte behandeling van de chauffeur. Jorg steigerhout ga zo door! Met vriendelijke groet van een zeer tevreden klant.

Nette en duidelijk mail vooraf na de besteling

n.v.t. Ga vooral zo door