8.2/10
6.8/10
7.2/10

Goede producten, snelle levering

Peronne Schut

Communicatie is zeer goed .mooie site leuke acties

Goed kort maar krachtig...

De Ridder

Aankoop bed

Snelle reactie, vriendelijk en behulpzaam

Voorlopig niet

Ik kreeg een tafel geleverd vol met enorme knoesten, zo groot dat een glas zou omvallen. Ik kreeg een bijgewerkte tafel. Echter, ik had geimpregneerd besteld, (er staat op: ik ben geimpregneerd)... Ik kreeg een tafel geleverd vol met enorme knoesten, zo groot dat een glas zou omvallen. Ik kreeg een bijgewerkte tafel. Echter, ik had geimpregneerd besteld, (er staat op: ik ben geimpregneerd) maar werkelijk iedere druppel blijf je zien, dus dat is niet correct. Het in elkaar zetten ook een hele klus, de gaten zijn niet ingeboord, etc.
Kortom, ik ben niet enthousiast, en zou niemand aanraden een tafel te bestellen.

De mannen die komen afleveren zijn zeer aardig.
Geen goede punten, zie onder

Katinka van Dorsten

Bedrijf was prima, product mooi en niet duur maar de afwerking van de tafel valt erg tegen

De services in de zaak was prima

De afwerking van de tafel valt erg tegen. Het geschuurde en geimpregneerde van de tafel is ook van matige kwaliteit. De splinters zitten nog in de tafel.

Aline Jonker

Tot nu toe is mijn ervaring goed. In de showroom word je prima geholpen.

Er word snel gereageerd om mails.

Melanie

Vlotte afhandeling, zelfs in de drukke decembermaand.

Zeer snelle levering, mooie product en keurige af levering

Marjan Pol

Zeer vriendelijk en meedenkend personeel. Leuke akties en geweldige meubels.

De verschillende mogelijkheden die er zijn.

Goede ervaring. Bij bezorging bleek dat wandbord was beschadigd. Na een mailtje met foto's gestuurd te hebben, werd ik binnen drie uur teruggebeld. Bord werd binnen een week door een eigen chauffeur... Goede ervaring. Bij bezorging bleek dat wandbord was beschadigd. Na een mailtje met foto's gestuurd te hebben, werd ik binnen drie uur teruggebeld. Bord werd binnen een week door een eigen chauffeur omgeruild. Prima service!

Goede service!