Karien

Heel leuk programma met veel mogelijkheden. Alleen het invoegen van de teksten zou nog iets eenvoudiger kunnen. Het resultaat was verbluffend, zo mooi. De levering was snel. Prima!

Reactie Jilster B.V.:

Dank je wel voor je waardering Karien.
We kijken uit naar het weerzien.

Daniëlle

Tijdschrift gemaakt voor het 35-jarig huwelijk van onze ouders. Veel mogelijkheden met het programma, de sjablonen bieden de nodige inspiratie. Fijne en snelle service, toen het programma er even... Tijdschrift gemaakt voor het 35-jarig huwelijk van onze ouders. Veel mogelijkheden met het programma, de sjablonen bieden de nodige inspiratie. Fijne en snelle service, toen het programma er even uit lag. Tijdschrift op tijd geleverd. Wat een mooi resultaat, prachtig gedrukt! Ouders blij verrast! En wij ook :)

Dank je Danielle.
We hebben van onze kant gezien wat je gemaakt had. Het was ook verbluffend mooi.
We kunnen ons voorstellen wat jouw ouders ervaren hebben.
Jilsterteam

Voor het eerst een tijdschrift gemaakt. Al heel snel is er goed mee te werken.
Heel mooi resultaat!

Reactie Jilster B.V.:

Dank je mevrouw Van Kempen.
We hebben ook nog veel nieuwe sjablonen toegevoegd deze week voor nog meer mogelijkheden.
Jilsterteam

Heel eenvoudig om mee te werken! En de sjablonen zijn in alle soorten en maten!

Dank je Lisanne :)
Heb je gezien dat we deze week nog meer sjablonen hebben toegevoegd?
Tot snel weer.
Jilsterteam

Prachtig eindresultaat. Goede hulp en snelle reactie van de klantenservice. Verbeterpunt voor software zou zijn; foto’s en achtergronden over 2 pagina’s naast elkaar.

Reactie Jilster B.V.:

Hi Wiesje, Dank je wel voor de 10 :) We hebben nog een tip hoe je makkelijker spreads kunnen maken. Laat maar even weten als je weer aan de slag gaat. Dank voor die aanwijzing ook. Hartelijke... Hi Wiesje, Dank je wel voor de 10 :) We hebben nog een tip hoe je makkelijker spreads kunnen maken. Laat maar even weten als je weer aan de slag gaat. Dank voor die aanwijzing ook. Hartelijke groet, Jilsterteam

Super mooi resultaat! En.. gedurende het proces ook heel fijn geholpen door de mensen van Jilster!!

Dank je Marjon.
We blijven ons best doen :)
Om je te helpen het zo mooi mogelijk te maken.

Team Professionals Soa Aids Nederland

Geduld is een schone zaak en die vind je met het gebruik van Jilster weer terug. Van te voren alle pagina's PDF-klaar gemaakt met bladnummers en dan is het een kwestie van uploaden. En dat gaat niet... Geduld is een schone zaak en die vind je met het gebruik van Jilster weer terug. Van te voren alle pagina's PDF-klaar gemaakt met bladnummers en dan is het een kwestie van uploaden. En dat gaat niet altijd even vlot maar je krijgt er uiteindelijk wel een mooi tijdschrift voor terug.

Reactie Jilster B.V.:

Dank je wel voor je waardering.
We gaan het komende maanden nog sneller maken. Dat is een belofte.

Diana Zoon

Erg leuk programma. Ik heb er al uren plezier aan beleefd.
Gebruik vooral ook de hulpdesk, dat scheelt je veel tijd met zoeken.

Reactie Jilster B.V.:

Super om te horen Diana, dankjewel voor je complimenten :)

Lotte de Roos

Op zich een prima site om mee te werken, alleen lukt het met een macbook air niet om teksten te plakken op een pagina. Dus alles moet worden overgetypt, dit is wel een minpuntje. Ook worden dingen... Op zich een prima site om mee te werken, alleen lukt het met een macbook air niet om teksten te plakken op een pagina. Dus alles moet worden overgetypt, dit is wel een minpuntje. Ook worden dingen af en toe anders opgeslagen dan dat je het bedoelt, dit is erg jammer als je er te laat achter komt, wat in ons geval zo was. Wel een mooie druk van het tijdschrift!

Reactie Jilster B.V.:

Beste Roos, Dankjewel voor je review en je compliment. Wat betreft het het plakken van teksten, werkt bij Apple de sneltoets cmd+V (cmd+X voor knippen en cmd+C voor kopiëren). Hartelijke... Beste Roos, Dankjewel voor je review en je compliment. Wat betreft het het plakken van teksten, werkt bij Apple de sneltoets cmd+V (cmd+X voor knippen en cmd+C voor kopiëren). Hartelijke groet, Anne Sophie Jilster Service

Maurits de Vries

Makkelijk om mee te werken, goede service gekregen bij gestelde vragen. Wederom een mooi eindproduct kunnen maken. Super!

Reactie Jilster B.V.:

Dankjewel voor je compliment, Maurits :)