Marco van de Klundert

Een werkelijk uitstekend en voor iedereen die een beetje handig is met een computer programma. Het resultaat was erg mooi. De levering punctueel en het contact met de mensen van Jilster goed. Wel... Een werkelijk uitstekend en voor iedereen die een beetje handig is met een computer programma. Het resultaat was erg mooi. De levering punctueel en het contact met de mensen van Jilster goed. Wel had ik wat moeite met het vinden van een telefoonnummer. Ik snap de gedachte daarachter, maar als ontwerp-debutant is het prettig om iemand live te kunnen spreken als het erop aankomt. Misschien een chat-functie instellen?

Reactie Jilster B.V.:

Dank je wel Marco. Voor je waardering en tip.
We hebben de chat ingesteld en zal steeds vaker aanwezig zijn.
Tevens zullen we het telefoonnummer plaatsen binnenkort.
Hartelijke...
Dank je wel Marco. Voor je waardering en tip.
We hebben de chat ingesteld en zal steeds vaker aanwezig zijn.
Tevens zullen we het telefoonnummer plaatsen binnenkort.

Mirjam van Leusden

De proefdruk ontvangen, paar aanpassingen gedaan en daarna 2 glossy's besteld.
De proefdruk ontvangen, paar aanpassingen gedaan en daarna 2 glossy's besteld.
Toen bleek er een pagina verdwenen te zijn, niet mijn fout maar kan gebeuren. Snel fout hersteld samen met Jilster.
Binnen 2 dagen lagen er 2 nieuwe glossy's op de mat.

Super veel hele gave reacties ontvangen. We hadden met 20 collega's een afscheids glossy gemaakt voor mijn teamleider.
We hadden haar niet gelukkiger kunnen maken!!!
Dit was de 4de glossy die ik bij jilster gemaakt heb, maar zeker niet de laatste!!!

Reactie Jilster B.V.:

Mooi dat het een succes was Mirjam.
Dank je wel voor je waardering.
We realiseren ons heel goed dat zo veel mensen positief geraakt worden door wat jij maakt.
Tot de volgende...
Mooi dat het een succes was Mirjam.
Tot de volgende keer.

Karien

Heel leuk programma met veel mogelijkheden. Alleen het invoegen van de teksten zou nog iets eenvoudiger kunnen. Het resultaat was verbluffend, zo mooi. De levering was snel. Prima!

Reactie Jilster B.V.:

Dank je wel voor je waardering Karien.
We kijken uit naar het weerzien.

Daniëlle

Tijdschrift gemaakt voor het 35-jarig huwelijk van onze ouders. Veel mogelijkheden met het programma, de sjablonen bieden de nodige inspiratie. Fijne en snelle service, toen het programma er even... Tijdschrift gemaakt voor het 35-jarig huwelijk van onze ouders. Veel mogelijkheden met het programma, de sjablonen bieden de nodige inspiratie. Fijne en snelle service, toen het programma er even uit lag. Tijdschrift op tijd geleverd. Wat een mooi resultaat, prachtig gedrukt! Ouders blij verrast! En wij ook :)

Dank je Danielle.
We hebben van onze kant gezien wat je gemaakt had. Het was ook verbluffend mooi.
We kunnen ons voorstellen wat jouw ouders ervaren hebben.
Hartelijke...
Dank je Danielle.
We kunnen ons voorstellen wat jouw ouders ervaren hebben.
Jilsterteam

Voor het eerst een tijdschrift gemaakt. Al heel snel is er goed mee te werken.
Heel mooi resultaat!

Reactie Jilster B.V.:

Dank je mevrouw Van Kempen.
We hebben ook nog veel nieuwe sjablonen toegevoegd deze week voor nog meer mogelijkheden.
Jilsterteam

Heel eenvoudig om mee te werken! En de sjablonen zijn in alle soorten en maten!

Dank je Lisanne :)
Heb je gezien dat we deze week nog meer sjablonen hebben toegevoegd?
Tot snel weer.
Jilsterteam

Prachtig eindresultaat. Goede hulp en snelle reactie van de klantenservice. Verbeterpunt voor software zou zijn; foto’s en achtergronden over 2 pagina’s naast elkaar.

Hi Wiesje,
Dank je wel voor de 10 :)
We hebben nog een tip hoe je makkelijker spreads kunnen maken. Laat maar even weten als je weer aan de slag gaat.
Dank voor die aanwijzing...
Hi Wiesje,
Dank je wel voor de 10 :)
Dank voor die aanwijzing ook.
Jilsterteam

Super mooi resultaat! En.. gedurende het proces ook heel fijn geholpen door de mensen van Jilster!!

Dank je Marjon.
We blijven ons best doen :)
Om je te helpen het zo mooi mogelijk te maken.

Team Professionals Soa Aids Nederland

Geduld is een schone zaak en die vind je met het gebruik van Jilster weer terug. Van te voren alle pagina's PDF-klaar gemaakt met bladnummers en dan is het een kwestie van uploaden. En dat gaat niet... Geduld is een schone zaak en die vind je met het gebruik van Jilster weer terug. Van te voren alle pagina's PDF-klaar gemaakt met bladnummers en dan is het een kwestie van uploaden. En dat gaat niet altijd even vlot maar je krijgt er uiteindelijk wel een mooi tijdschrift voor terug.

Dank je wel voor je waardering.
We gaan het komende maanden nog sneller maken. Dat is een belofte.

Diana Zoon

Erg leuk programma. Ik heb er al uren plezier aan beleefd.
Gebruik vooral ook de hulpdesk, dat scheelt je veel tijd met zoeken.

Reactie Jilster B.V.:

Super om te horen Diana, dankjewel voor je complimenten :)