Pauline de Kroon

Het levensboek dat als bruidscadeau gemaakt is voor mijn broer en schoonzus is een groot succes geworden. Met familie en vrienden hebben we er samen aan gewerkt. Het boek is prachtig geworden. Door de goede service van Jilster konden we het cadeau ook nog op tijd geven. Het pakketje was namelijk kwijt geraakt in de post. Een dag voor de bruiloft heeft Jilster het boek nog een keer met spoed laten drukken, en kon ik het in Almere ophalen. Dat heeft ons heel veel stress gescheeld. Het boek dat was kwijtgeraakt met de post is afgelopen week alsnog bij me bezorgd, gratis. Hartstikke tof.

Het programma werkt overigens niet perse heel goed. Er zitten nog een paar 'bugs' in. Het opslaan van een pagina kan ellenlang duren, en ook het verwijderen van pagina's tussendoor is niet zo simpel als het nu klinkt. Tip voor de nieuwkomers, zorg dat je ruim 3 weken de tijd neemt om het boek te finetunen nadat je iedereen z'n pagina hebt laten inleveren. Dan heb je tijd genoeg om te ordenen, dingen te verwijderen, op te slaan, te finaliseren, etc.

Score voor Jilster B.V.: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja