Quirine

Handige site, snel en nuttig antwoord op vragen, prachtig eindresultaat!

Reactie Jilster B.V.:

Fijn om te horen Quirine :) mooie feedback. Heel erg bedankt voor jouw review.

Jeroen Bosch Ziekenhuis

Wij hebben een glossy gemaakt ter gelegenheid van de pensionering van een gewaardeerde en markante collega, genoeg stof om items over te maken dus! En dat heeft hij geweten. Hij maar ook en... Wij hebben een glossy gemaakt ter gelegenheid van de pensionering van een gewaardeerde en markante collega, genoeg stof om items over te maken dus! En dat heeft hij geweten. Hij maar ook en misschien wel vooral zijn vrouw en drie zonen genieten er van! Het is een gebruikersvriendelijk concept en verslavend om mee bezig te zijn, complimenten Jilster!
Eén minpuntje, een foto plaatsen over twee pagina's is erg lastig, misschien dat daar nog aan gewerkt kan worden?

Reactie Jilster B.V.:

Heel erg bedankt voor jouw complimenten :) wat gaaf dat jullie zo'n mooi blad met Jilster hebben kunnen maken voor jullie collega. Wij werken hard om het programma te verbeteren en waarderen daarom... Heel erg bedankt voor jouw complimenten :) wat gaaf dat jullie zo'n mooi blad met Jilster hebben kunnen maken voor jullie collega. Wij werken hard om het programma te verbeteren en waarderen daarom jullie feedback zeer. Het staat dan ook op de planning om het maken van een zogeheten spread te vergemakkelijken. Nogmaals dank.

Radha

Ik heb een tijdschrift voor mijn vriend gemaakt. Jilster is echt een handig en mooi programma voor het maken van een bijzonder cadeau! Ik ben een echte fan geworden ...programma is gemakkelijk te... Ik heb een tijdschrift voor mijn vriend gemaakt. Jilster is echt een handig en mooi programma voor het maken van een bijzonder cadeau! Ik ben een echte fan geworden ...programma is gemakkelijk te bedienen, genoeg voorbeelden/sjablonen/plaatjes en creatieve mogelijkheden. Echt top!!

Reactie Jilster B.V.:

Wauw, dankjewel voor je mooie complimenten, Radha. We zijn blij dat je fan bent van Jilster :)

Plus:
- Mooi tijdschrift
- Voldoende sjablonen
- Mogelijkheden om samen te werken

Min:
- Editen, vooral als eindredacteur, duurt erg lang. Soms wel tot een halve...
Plus:
- Mooi tijdschrift
- Voldoende sjablonen
- Mogelijkheden om samen te werken

Min:
- Editen, vooral als eindredacteur, duurt erg lang. Soms wel tot een halve minuut voordat een pagina geladen wordt. Alle pagina's moeten stuk voor stuk geladen en goedgekeurd worden voor het magazine afgedrukt kan worden. Dit heeft mij meer dan een uur gekost.

Eerste kennismaking met Jilster. Met de vele mogelijkheden kun je je creativiteit wel kwijt. Goede en snelle service.

Zeer goed. Gebruiksvriendelijk programma. Snelle levering.

Reactie Jilster B.V.:

Dank je wel voor deze geweldige waardering.
We gaan het nog beter maken overigens.
Vriendelijke groet,
Marc - Jilster

Lianne

Handig en mooi programma voor het maken van een bijzonder cadeau!

Handig en mooi programma voor het maken van een bijzonder cadeau!

De vele templates, sjablonen, voorbeelden, achtergronden, afbeeldingen en lettertypes maken dat je echt je creativiteit kwijt kunt in het tijdschrift. Ik heb met veel plezier met Jilster gewerkt. Het programma is overzichtelijk en makkelijk in gebruik en wanneer je even niet goed weet of snapt hoe en wat, is daar de handige handleiding.

Eenmaal besteld werd het tijdschrift eerder geleverd dan verwacht (bonus!) en was de kwaliteit heel goed. Ik ben fan van Jilster!

Reactie Jilster B.V.:

Fijn dat je fan bent Lianne. We genieten daarvan.
Als je ook nog tips hebt hoe het nog beter kan, zijn die ook welkom.
Hartelijke groet,
Jilster - Marc

Jacoline

Ik heb een heel mooi tijdschrift gemaakt voor een nichtje dat in het ziekenhuis heeft gelegen. Ze was erg verrast en blij. Je wordt er steeds handiger in als je het vaker doet. En je wordt steeds... Ik heb een heel mooi tijdschrift gemaakt voor een nichtje dat in het ziekenhuis heeft gelegen. Ze was erg verrast en blij. Je wordt er steeds handiger in als je het vaker doet. En je wordt steeds creatiever! Alles werkt erg fijn, je gebruikt soms de sjablonen maar kunt er toch zelf nog wat aan toevoegen of veranderen. Bevalt erg goed Jilster!!!!

Dank je wel Jacoline.
Als je daarnaast nog vragen hebt, kunnen we met onze service nog beter het verschil maken.
Groeten,
Marc - Jilster

Marco van de Klundert

Een werkelijk uitstekend en voor iedereen die een beetje handig is met een computer programma. Het resultaat was erg mooi. De levering punctueel en het contact met de mensen van Jilster goed. Wel... Een werkelijk uitstekend en voor iedereen die een beetje handig is met een computer programma. Het resultaat was erg mooi. De levering punctueel en het contact met de mensen van Jilster goed. Wel had ik wat moeite met het vinden van een telefoonnummer. Ik snap de gedachte daarachter, maar als ontwerp-debutant is het prettig om iemand live te kunnen spreken als het erop aankomt. Misschien een chat-functie instellen?

Reactie Jilster B.V.:

Dank je wel Marco. Voor je waardering en tip.
We hebben de chat ingesteld en zal steeds vaker aanwezig zijn.
Tevens zullen we het telefoonnummer plaatsen binnenkort.
Hartelijke groet,
Jilsterteam

Mirjam van Leusden

De proefdruk ontvangen, paar aanpassingen gedaan en daarna 2 glossy's besteld.
De proefdruk ontvangen, paar aanpassingen gedaan en daarna 2 glossy's besteld.
Toen bleek er een pagina verdwenen te zijn, niet mijn fout maar kan gebeuren. Snel fout hersteld samen met Jilster.
Binnen 2 dagen lagen er 2 nieuwe glossy's op de mat.

Super veel hele gave reacties ontvangen. We hadden met 20 collega's een afscheids glossy gemaakt voor mijn teamleider.
We hadden haar niet gelukkiger kunnen maken!!!
Dit was de 4de glossy die ik bij jilster gemaakt heb, maar zeker niet de laatste!!!

Reactie Jilster B.V.:

Mooi dat het een succes was Mirjam. Dank je wel voor je waardering. We realiseren ons heel goed dat zo veel mensen positief geraakt worden door wat jij maakt. Tot de volgende keer. Hartelijke... Mooi dat het een succes was Mirjam. Dank je wel voor je waardering. We realiseren ons heel goed dat zo veel mensen positief geraakt worden door wat jij maakt. Tot de volgende keer. Hartelijke groet, Jilsterteam