Plus:
- Mooi tijdschrift
- Voldoende sjablonen
- Mogelijkheden om samen te werken

Min:
- Editen, vooral als eindredacteur, duurt erg lang. Soms wel tot een halve...
Plus:
- Mooi tijdschrift
- Voldoende sjablonen
- Mogelijkheden om samen te werken

Min:
- Editen, vooral als eindredacteur, duurt erg lang. Soms wel tot een halve minuut voordat een pagina geladen wordt. Alle pagina's moeten stuk voor stuk geladen en goedgekeurd worden voor het magazine afgedrukt kan worden. Dit heeft mij meer dan een uur gekost.

Eerste kennismaking met Jilster. Met de vele mogelijkheden kun je je creativiteit wel kwijt. Goede en snelle service.

Zeer goed. Gebruiksvriendelijk programma. Snelle levering.

Reactie Jilster B.V.:

Dank je wel voor deze geweldige waardering.
We gaan het nog beter maken overigens.
Vriendelijke groet,
Marc - Jilster

Lianne

Handig en mooi programma voor het maken van een bijzonder cadeau!

Handig en mooi programma voor het maken van een bijzonder cadeau!

De vele templates, sjablonen, voorbeelden, achtergronden, afbeeldingen en lettertypes maken dat je echt je creativiteit kwijt kunt in het tijdschrift. Ik heb met veel plezier met Jilster gewerkt. Het programma is overzichtelijk en makkelijk in gebruik en wanneer je even niet goed weet of snapt hoe en wat, is daar de handige handleiding.

Eenmaal besteld werd het tijdschrift eerder geleverd dan verwacht (bonus!) en was de kwaliteit heel goed. Ik ben fan van Jilster!

Reactie Jilster B.V.:

Fijn dat je fan bent Lianne. We genieten daarvan.
Als je ook nog tips hebt hoe het nog beter kan, zijn die ook welkom.
Jilster - Marc

Jacoline

Ik heb een heel mooi tijdschrift gemaakt voor een nichtje dat in het ziekenhuis heeft gelegen. Ze was erg verrast en blij. Je wordt er steeds handiger in als je het vaker doet. En je wordt steeds... Ik heb een heel mooi tijdschrift gemaakt voor een nichtje dat in het ziekenhuis heeft gelegen. Ze was erg verrast en blij. Je wordt er steeds handiger in als je het vaker doet. En je wordt steeds creatiever! Alles werkt erg fijn, je gebruikt soms de sjablonen maar kunt er toch zelf nog wat aan toevoegen of veranderen. Bevalt erg goed Jilster!!!!

Dank je wel Jacoline.
Als je daarnaast nog vragen hebt, kunnen we met onze service nog beter het verschil maken.
Groeten,
Marc - Jilster

Marco van de Klundert

Een werkelijk uitstekend en voor iedereen die een beetje handig is met een computer programma. Het resultaat was erg mooi. De levering punctueel en het contact met de mensen van Jilster goed. Wel... Een werkelijk uitstekend en voor iedereen die een beetje handig is met een computer programma. Het resultaat was erg mooi. De levering punctueel en het contact met de mensen van Jilster goed. Wel had ik wat moeite met het vinden van een telefoonnummer. Ik snap de gedachte daarachter, maar als ontwerp-debutant is het prettig om iemand live te kunnen spreken als het erop aankomt. Misschien een chat-functie instellen?

Reactie Jilster B.V.:

Dank je wel Marco. Voor je waardering en tip.
We hebben de chat ingesteld en zal steeds vaker aanwezig zijn.
Tevens zullen we het telefoonnummer plaatsen binnenkort.

Mirjam van Leusden

De proefdruk ontvangen, paar aanpassingen gedaan en daarna 2 glossy's besteld.
De proefdruk ontvangen, paar aanpassingen gedaan en daarna 2 glossy's besteld.
Toen bleek er een pagina verdwenen te zijn, niet mijn fout maar kan gebeuren. Snel fout hersteld samen met Jilster.
Binnen 2 dagen lagen er 2 nieuwe glossy's op de mat.

Super veel hele gave reacties ontvangen. We hadden met 20 collega's een afscheids glossy gemaakt voor mijn teamleider.
We hadden haar niet gelukkiger kunnen maken!!!
Dit was de 4de glossy die ik bij jilster gemaakt heb, maar zeker niet de laatste!!!

Reactie Jilster B.V.:

Mooi dat het een succes was Mirjam. Dank je wel voor je waardering. We realiseren ons heel goed dat zo veel mensen positief geraakt worden door wat jij maakt. Tot de volgende keer. Hartelijke... Mooi dat het een succes was Mirjam. Dank je wel voor je waardering. We realiseren ons heel goed dat zo veel mensen positief geraakt worden door wat jij maakt. Tot de volgende keer. Hartelijke groet, Jilsterteam

Karien

Heel leuk programma met veel mogelijkheden. Alleen het invoegen van de teksten zou nog iets eenvoudiger kunnen. Het resultaat was verbluffend, zo mooi. De levering was snel. Prima!

Reactie Jilster B.V.:

Dank je wel voor je waardering Karien.
We kijken uit naar het weerzien.

Daniëlle

Tijdschrift gemaakt voor het 35-jarig huwelijk van onze ouders. Veel mogelijkheden met het programma, de sjablonen bieden de nodige inspiratie. Fijne en snelle service, toen het programma er even... Tijdschrift gemaakt voor het 35-jarig huwelijk van onze ouders. Veel mogelijkheden met het programma, de sjablonen bieden de nodige inspiratie. Fijne en snelle service, toen het programma er even uit lag. Tijdschrift op tijd geleverd. Wat een mooi resultaat, prachtig gedrukt! Ouders blij verrast! En wij ook :)

Dank je Danielle.
We hebben van onze kant gezien wat je gemaakt had. Het was ook verbluffend mooi.
We kunnen ons voorstellen wat jouw ouders ervaren hebben.
Jilsterteam

Voor het eerst een tijdschrift gemaakt. Al heel snel is er goed mee te werken.
Heel mooi resultaat!

Reactie Jilster B.V.:

Dank je mevrouw Van Kempen.
We hebben ook nog veel nieuwe sjablonen toegevoegd deze week voor nog meer mogelijkheden.