Joost

Zeker een aanrader!
Als je eenmaal door hebt hoe het werkt, is het super simpel en zijn er veel mogelijkheden. (en support werkte prima als je vragen had!)
Mooie kwaliteit, prima...
Zeker een aanrader!
Mooie kwaliteit, prima levertijden.

Met een aantal ouders hebben we een mooi tijdschrift in elkaar gezet voor het afscheid van groep 8. Ieder koos zijn eigen moment om aan het tijdschrift te werken. Toen ik er eenmaal aan begonnen... Met een aantal ouders hebben we een mooi tijdschrift in elkaar gezet voor het afscheid van groep 8. Ieder koos zijn eigen moment om aan het tijdschrift te werken. Toen ik er eenmaal aan begonnen was, kon ik niet meer stoppen. En het resultaat is super geworden.

Therese Swinkels

Super leuk tijdschrift gemaakt voor bruiloft zoon. Je moet het even door krijgen, wat er allemaal mogelijk is.
Eenmaal begonnen, dan kan je bijna niet meer stoppen. Het is leuk om te maken en het ziet er super mooi uit.
Bij ons is het een heel boek geworden met harde kaft. Ik kan niet wachten om de gezichten te zien van zoon en aanstaande schoondochter !

Christina

3de tijdschrift gemaakt met Jilster. Fantastisch om te doen en helemaal niet moeilijk. Korte en correcte leveringstijden en snelle reactie als je vragen hebt. TOP !!!

Prettige manier van werken, goede kwaliteit.

Melia van Capelle

Voor de 3e keer in een aantal jaren weer een prachtig tijdschrift ontvangen! Het is zo leuk om te doen en werkt echt verslavend! Ik ben reuze enthousiast over Jilster en raad het iedereen aan! Echt... Voor de 3e keer in een aantal jaren weer een prachtig tijdschrift ontvangen! Het is zo leuk om te doen en werkt echt verslavend! Ik ben reuze enthousiast over Jilster en raad het iedereen aan! Echt origineel!

Super handig en eenvoudig om samen een tijdschrift, of in ons geval een boek (tijdschrift met harde kaft) te maken. De kwaliteit is goed; zelfs de oude foto's die we uit een album gekopieerd hadden... Super handig en eenvoudig om samen een tijdschrift, of in ons geval een boek (tijdschrift met harde kaft) te maken. De kwaliteit is goed; zelfs de oude foto's die we uit een album gekopieerd hadden zijn mooi geworden! Mijn ouders waren heel erg verrast en heel blij met het kado

Johan Schüller

Inmiddels het 2e tijdschrift dat we hebben gemaakt. We zijn dik tevreden en krijgen ook leuke reacties. Zijn zeker van plan om in de toekomst hier nog meer gebruik van te maken.

Het was even puzzelen hoe het precies werkt, maar we kregen er al snel handigheid in. Het eindresultaat was echt geweldig! Een prachtige manier om een document voor iemand te maken die je dierbaar... Het was even puzzelen hoe het precies werkt, maar we kregen er al snel handigheid in. Het eindresultaat was echt geweldig! Een prachtige manier om een document voor iemand te maken die je dierbaar is.

Niet mee te werken