Een makkelijk programma om het tijdschrift te maken, met een topresultaat, mooie kwaliteit. Wel zou ik iets eerder bestellen dan het advies vanuit het programma want het was net op tijd binnen (wij... Een makkelijk programma om het tijdschrift te maken, met een topresultaat, mooie kwaliteit. Wel zou ik iets eerder bestellen dan het advies vanuit het programma want het was net op tijd binnen (wij hadden het als cadeau voor iemand die 50 werd).

Janneke

Een prachtig mooie Glossy in glossy hoogwaardig papier. Het eindresultaat is echt fantastisch mooi.

Voor groep 8 het jaarboek gemaakt in magazine vorm.
Voor groep 8 het jaarboek gemaakt in magazine vorm.
Veel werk in je eentje, omdat ik een gaaf origineel tijdschrift wilde. Doordat ik al eerder met Jilster 2 magazines heb gemaakt scheelde dat, kende het programma. De reacties waren enthousiast, is een bewaarexemplaar geworden. Alleen is 1 achtergrond niet afgedrukt helaas, terwijl deze wel gewoon geladen lijkt. Gelukkig valt alleen mij dat op.

Ingrid Schotsmab

Zaterdag 4 augustus was de trouwdag van onze dochter en de via jullie site gemaakte glossy aangeboden. T is een prachtig tijdschrift geworden!! Ingrid Schotsman
P.s. ook een ontstaan probleem...
P.s. ook een ontstaan probleem is keurig en op tijd opgelost.

Ilva ummels

Super mooi geworden een prachtig cadeau en een schitterend aandenken aan iets mooi!

Bhc flapper

Hele mooie resultaten, superleuk om (gezamenlijk) te maken, een perfect en blijvend cadeau!

obs De Kloetingsechool

Helemaal tevreden !

Met 40 collega's een tijdschrift gemaakt voor een collega die met pensioen is gegaan. Ze was er erg blij mee. Over het resultaat was ik tevreden. Zelf wel regelmatig het kopje help moeten gebruiken.... Met 40 collega's een tijdschrift gemaakt voor een collega die met pensioen is gegaan. Ze was er erg blij mee. Over het resultaat was ik tevreden. Zelf wel regelmatig het kopje help moeten gebruiken. Ook liep het programma vaak vast. Jammer dat je van te voren moet aangeven welke pagina voor wie is. Sommige mensen hadden misschien wel meer pagina's willen vullen. Sommige mogelijkheden vond ik beperkt. Ook weinig vernieuwd ( de software) naar mijn idee sinds de vorige keer dat we het pgrogramma gebruikt hebben (ruim 2 jaar terug).

Bij een vraag aan de helpdesk snel antwoord,fijn. Onze collega was helemaal happy met haar tijdschrift.

Het afscheid van onze directeur heeft echt meer kleur gekregen met een “ eigen” tijdschrift!
Alle collega’s waren laaiend enthousiast! Jilster ook super qua service! We kregen een nieuw tijdschrift nadat bleek dat die batch niet goed gelijmd was! Echt super!
Niet aarzelen doen!

Voor groep 8 een afscheidsmagazine gemaakt. Makkelijk te gebruiken programma met genoeg mogelijkheden. Naar eigen idee in te vullen of via een al gemaakt voorbeeld te bewerken. Ook heel makkelijk om... Voor groep 8 een afscheidsmagazine gemaakt. Makkelijk te gebruiken programma met genoeg mogelijkheden. Naar eigen idee in te vullen of via een al gemaakt voorbeeld te bewerken. Ook heel makkelijk om met meer personen tegelijk te gebruiken online, nodig gewoon een andere eindredacteur uit via de mail. Eindresultaat was erg mooi en van goede kwaliteit. Juffen en leerlingen erg tevreden.