Als cadeau voor een huwelijksjubileum dit tijdschrift met familie en vrienden gemaakt. Wat een leuk eindresultaat! Helaas kon niet iedereen het programma openen, dit was op te lossen door een... Als cadeau voor een huwelijksjubileum dit tijdschrift met familie en vrienden gemaakt. Wat een leuk eindresultaat! Helaas kon niet iedereen het programma openen, dit was op te lossen door een bestand te laten mailen wat ik zelf makkelijk als PDF bestand kon uploaden in het tijdschrift. Wat foutjes met drukken werden sportief opgelost door kosteloos een nieuw exemplaar te versturen. Super service!

Basisschool de Rietzee

Als herinnering aan de basisschool hebben onze leerlingen met ouders allemaal een pagina gevuld. De online software is makkelijk in gebruik, online zag het resultaat er prachtig uit. En toen kwamen... Als herinnering aan de basisschool hebben onze leerlingen met ouders allemaal een pagina gevuld. De online software is makkelijk in gebruik, online zag het resultaat er prachtig uit. En toen kwamen de tijdschriften binnen... Minstens even mooi! Dikke aanrader.

Mannie Enderink

Wij mijn collega’s en ik deden dit voor de derde keer.
Het is super leuk om te maken maar zeker om te krijgen.
Wat dit keer wat minder was, was dat het programma vaak vast liep.

Suzan

Erg tevreden met het tijdschrift, gemaakt voor de vijftigste verjaardag van mijn man. Iedereen vond het erg mooi geworden en een origineel cadeau! Helaas snapte niet iedereen hoe het werkt op de... Erg tevreden met het tijdschrift, gemaakt voor de vijftigste verjaardag van mijn man. Iedereen vond het erg mooi geworden en een origineel cadeau! Helaas snapte niet iedereen hoe het werkt op de site, maar ik vond het goed te doen. Snelle levering ook!

Makkelijk programma om mee te werken. Ik heb een mail gestuurd met een vraag en werd direct geholpen! Snelle levertijd en mooi product! Het zou fijn zijn als er een spellingcontrole op het... Makkelijk programma om mee te werken. Ik heb een mail gestuurd met een vraag en werd direct geholpen! Snelle levertijd en mooi product! Het zou fijn zijn als er een spellingcontrole op het programma zou zitten!!

Ieder jaar weer een super afscheidscadeau voor groep 8!

Leuk tijdschrift gemaakt ter gelegenheid van 50 jaar huwelijk ouders. Iedereen kon meewerken dank zij inlog. In het begin was het even zoeken naar de mogelijkheden. Tijdschrift zag er mooi uit!... Leuk tijdschrift gemaakt ter gelegenheid van 50 jaar huwelijk ouders. Iedereen kon meewerken dank zij inlog. In het begin was het even zoeken naar de mogelijkheden. Tijdschrift zag er mooi uit! Ouders waren er blij mee!

Wilma

Erg leuk om een tijdschrift te maken bij jilster, er staan leuke tips en tricks bij, de kwaliteit was ook erg goed

Rita Timmer

Voor onze dirigent een mooi tijdschrift gemaakt. Echt prachtig geworden. Het is even wennen hoe het werkt om een pagina te maken maar heb je het eenmaal door dan is het zo klaar!
Ook de...
Ook de klantenservice is prima, vragen per mail zijn de volgende dag al beantwoord en telefonisch ook keurig en correct behandeld. Dikke pluim voor dit bedrijf.

Voor het afscheid van een collega die met Pensioen hebben we een leuke glossy gemaakt. Via jilster is alles goed en snel te maken. Doen we zeker nog een keer.