Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
7.4/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
7.8/10
Nakomen van afspraken
6.6/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs
8.2/10

Moonen

De service en manier van werken was zëer professioneel en de orde en netheid van het werken was hoed.

Klant vriendelijkheid

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen.

Martijn Jansen

Monteurs werken netjes en administratie in orde

Wat viel u in positieve zin op?

Overall nette indruk van het bedrijf

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Betere customercare, met mijn afspraak werd de dag vtv laat in de middag gecanceld en omdat ik tijdens werktijd niet bereikbaar was, is dat meteen het eind van de communicatie. Installatie is prima,... Betere customercare, met mijn afspraak werd de dag vtv laat in de middag gecanceld en omdat ik tijdens werktijd niet bereikbaar was, is dat meteen het eind van de communicatie. Installatie is prima, communicatie kan beter. Overigens wel prima opgelost.

Reactie Isoprofs Isolatie:

De 2 monteurs die de kelder hebben geïsoleerd zijn zonder dit door te geven vertrokken en hebben de voordeur open laten staan. Gebeld met medewerker van telefoondienst, met vraag waarom ze weg... De 2 monteurs die de kelder hebben geïsoleerd zijn zonder dit door te geven vertrokken en hebben de voordeur open laten staan. Gebeld met medewerker van telefoondienst, met vraag waarom ze weg waren, is klus gereed? Komen ze terug? Waaarom hebben ze geen afscheid genomen of ons mogelijkheid geboden werk te controleren? Medewerker telefoon was zeer verbaasd en zou terug bellen maar we zijn nooit meer terug gebeld! Hoe weet ik nu dat jullie niet zomaar wat gedaan hebben? Ik zou graag iemand langs zien komen om te kijken of de klus voldoende is afgewerkt

Wat viel u in positieve zin op?

Persoonlijk advies en snelle levering en mailcontact en planning

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Laat de monteurs een communicatie cursus doen en contact maken met de klant en laat mogelijkheid voor controle van werkzaamheden

Reactie Isoprofs Isolatie:

Onze excuses voor alle ongemak. Het is zeker niet de bedoeling dat de monteurs zonder iets te zeggen weggaan. Ik heb naar u de foto s van de uitvoering door gestuurd. Heb het voor u na gevraagd en... Onze excuses voor alle ongemak. Het is zeker niet de bedoeling dat de monteurs zonder iets te zeggen weggaan. Ik heb naar u de foto s van de uitvoering door gestuurd. Heb het voor u na gevraagd en alles onder de vloer is geïsoleerd. Nogmaals excuses voor het ongemak.

John Puijenbroek

Vriendelijk personeel

Wat viel u in positieve zin op?

Komen afspraken na en op zijn op tijd en erg vriendelijk

Ga zo door

Reactie Isoprofs Isolatie:

Hartelijk bedankt voor u goede beoordeling. Bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen

A.van Eeten

Goed advies, duidelijke uitleg,

Wat viel u in positieve zin op?

Duidelijk en eerlijkheid wat niet kon vanwegen schimmel vorming

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Voor afspraken betere communicatie tussen werkers en kantoor. Afspraak dag kwam niemand zelf moeten bellen stond niets genoteerd. Maanden later pas nieuwe afspraak. Dat was jammer. Verder 👍 Top

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat alles na wens is verlopen. Hartelijk bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen.

Monteurs hebben prima werk geleverd en hebben alles netjes achtergelaten. Minder tevreden over verkoper en planning die 1 dag werk hadden ingeschat, wat uiteindelijk 2,5 dag bleek te zijn. Verder... Monteurs hebben prima werk geleverd en hebben alles netjes achtergelaten. Minder tevreden over verkoper en planning die 1 dag werk hadden ingeschat, wat uiteindelijk 2,5 dag bleek te zijn. Verder duurde het erg lang voordat de planning contact met me opnam. Klantenservice kon niets meer doen dan de planning informeren dat ze me moesten bellen. Erg slechte samenwerking tussen de verschillende afdelingen binnen Isoprofs.

Wat viel u in positieve zin op?

Goed en net werk van de monteurs. Ze waren ook erg vriendelijk.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Zorg dat de verkoper beter meten en plannen. Opgenomen maten bleken verre van correct en aantal dagen werk bleek erg onderschat te zijn (1 gepland, in werkelijkheid 2,5 dagen met extra monteur). Zorg dat de verkoper beter meten en plannen. Opgenomen maten bleken verre van correct en aantal dagen werk bleek erg onderschat te zijn (1 gepland, in werkelijkheid 2,5 dagen met extra monteur).
Doe verder iets aan jullie computersysteem wat belachelijk veel planningsmails stuurde en waarvan de links in de mails om de geplande werkdagen te bevestigen niet werkte.
Verder werd ik als man op de factuur ineens als mevrouw aangesproken. Erg onzorgvuldig allemaal.
Communicatie en afstemming tussen de afdelingen binnen Isoprofs vraagt echt om verbetering.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Excuses dat de communicatie niet is verlopen na wens. We proberen zeker on best te doen om alle diensten van ons te verbeteren. Hartelijk bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen.

John Hipke

Professioneel werk door aardige vakmensen

Wat viel u in positieve zin op?

het hele proces stemt tot tevredenheid

ga zo door!

Reactie Isoprofs Isolatie:

Bedankt voor uw goede beoordeling en dat u voor Isoprofs heeft gekozen.

G. Vijgen

Afspraak is afspraak. professioneel, deskundig en klantgericht -vrindelijk

Wat viel u in positieve zin op?

professionaliteit, kwaliteit en klantvriendelijke benadering. Doen wat ze zeggen te doen.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

interne communicatie beter op elkaar afstemmen. dan voorkom je dat je drie keer terug moet komen

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat het na tevredenheid gelopen. Bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen.

Goede voorlichting en uitvoering tot nu toe

nette vaklui

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt dat u voor Isoprof heeft gekozen.

Wijnen

Planning verranderde regelmatig

Wat viel u in positieve zin op?

snel werk en schoon opgeleverd

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

doe iets aan de planning

Reactie Isoprofs Isolatie:

Jammer om te horen dat het niet verlopen is na wens. We doen ons uiterste best om ons dienste verbeteren. Nogmaals excuses.