Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
Nakomen van afspraken
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs

Monteurs hebben prima werk geleverd en hebben alles netjes achtergelaten. Minder tevreden over verkoper en planning die 1 dag werk hadden ingeschat, wat uiteindelijk 2,5 dag bleek te zijn. Verder duurde het erg lang voordat de planning contact met me opnam. Klantenservice kon niets meer doen dan de planning informeren dat ze me moesten bellen. Erg slechte samenwerking tussen de verschillende afdelingen binnen Isoprofs.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van Isoprofs? Kies max 3 antwoorden

Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie), Persoonlijk advies, Snelheid en levering

Wat viel u in positieve zin op?

Goed en net werk van de monteurs. Ze waren ook erg vriendelijk.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Zorg dat de verkoper beter meten en plannen. Opgenomen maten bleken verre van correct en aantal dagen werk bleek erg onderschat te zijn (1 gepland, in werkelijkheid 2,5 dagen met extra monteur).
Doe verder iets aan jullie computersysteem wat belachelijk veel planningsmails stuurde en waarvan de links in de mails om de geplande werkdagen te bevestigen niet werkte.
Verder werd ik als man op de factuur ineens als mevrouw aangesproken. Erg onzorgvuldig allemaal.
Communicatie en afstemming tussen de afdelingen binnen Isoprofs vraagt echt om verbetering.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Excuses dat de communicatie niet is verlopen na wens. We proberen zeker on best te doen om alle diensten van ons te verbeteren. Hartelijk bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen.

Score voor Isoprofs Isolatie: 4/5