Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Uitleg die u kreeg over de installatie
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
Nakomen van afspraken
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs

De 2 monteurs die de kelder hebben geïsoleerd zijn zonder dit door te geven vertrokken en hebben de voordeur open laten staan. Gebeld met medewerker van telefoondienst, met vraag waarom ze weg waren, is klus gereed? Komen ze terug? Waaarom hebben ze geen afscheid genomen of ons mogelijkheid geboden werk te controleren? Medewerker telefoon was zeer verbaasd en zou terug bellen maar we zijn nooit meer terug gebeld! Hoe weet ik nu dat jullie niet zomaar wat gedaan hebben? Ik zou graag iemand langs zien komen om te kijken of de klus voldoende is afgewerkt

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van Isoprofs? Kies max 3 antwoorden

Persoonlijk advies

Wat viel u in positieve zin op?

Persoonlijk advies en snelle levering en mailcontact en planning

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Laat de monteurs een communicatie cursus doen en contact maken met de klant en laat mogelijkheid voor controle van werkzaamheden

Reactie Isoprofs Isolatie:

Onze excuses voor alle ongemak. Het is zeker niet de bedoeling dat de monteurs zonder iets te zeggen weggaan. Ik heb naar u de foto s van de uitvoering door gestuurd. Heb het voor u na gevraagd en alles onder de vloer is geïsoleerd. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Score voor Isoprofs Isolatie: 2.5/5