Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
7.4/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
7.8/10
Nakomen van afspraken
6.6/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs
8.2/10

J. Vinck

In augustus 2022 heeft een isolatie expert van Isoprofs de spouwmuur gecontroleerd en geadviseerd om de muren te laten isoleren met glaswolvlokken nadat valpuin uit de spouw verwijderd was. Als... In augustus 2022 heeft een isolatie expert van Isoprofs de spouwmuur gecontroleerd en geadviseerd om de muren te laten isoleren met glaswolvlokken nadat valpuin uit de spouw verwijderd was. Als wij met de uigebrachte offerte accoord gingen zouden
de werkzaamheden binnen acht weken zijn afgerond. We zijn hiermee accoord gegaan en vervolgens hoorden we wekenlang niets meer van deze club.
Zelf contact opgenomen om de uitvoerdatum te vernemen, maar het was zo druk dat pas in op 24 januari 23 de spouwmuur gereinigd zou worden en een week daarna de isolatie zou worden uitgevoerd. Deze dag was aanngebroken zonder dat er iets van deze club vernomen was. Weer gebeld, maar de afspraak was niet in hun systeem terug te vinden, en dit tot twee maal toe, ook was telkens als we belden de planning in meeting bijeen en niet bereikbaar. toen we de afspraakmail terug mailde rolde er meteen weer een afspraak uit voor de reiniging. Deze werd wel nagekomen, maar toen de monteur om achtuur voor de deur stond vertelde hij meteen dat hij om elf uur weer weg moest voor een meeting, maar dat hij alvast de zaak in kaart ging brengen.
Na gaten geboord en met de camera gecontroleerd te hebben kwam hij tot de conclusie dat isolatie niet mogelijk was en keurde hij de zaak af. Hij maakte fotos en zou met zijn meerdere overleggen om wat nu te doen. Een week nadien kregen we een mail van deze firma dat ze de gehele order geannuleerd hebben.
Dat is hoe deze firma met potentiele klanten omgaat, en we begrijpen niet dat ESSENT waarvan deze club een onderdeel is, toestaat dat zij zo met hun klanten omgaan.
Wij zoeken wel een ander firma die wel deskundig is en wel een goede comunicatie heeft. Iedereen die ook wil laten isoleren moet na het lezen van deze revieuw zelf maar weten of ze met Isoprofs in zee gaan.

Niets positiefs opgevallen.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Stoppen met alle activiteiten tot men alles goed op de rails heeft staan.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Onze excuses dat het op deze manier is verlopen. Dat is zeker niet de bedoeling. Het bleek door ons dat het technisch onmogelijk is om uit te voeren onze excuses hier voor.

Hover

Houden zich niet aan de afspraken en contracten

Achteraf zeer slechte firma

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Zich houden aan de gemaakte afspraken contracten

Reactie Isoprofs Isolatie:

Onze excuses dat het niet na tevredenheid is geweest. Helaas bleek er dat het technisch onmogelijk was om uit te voeren. Nogmaals excuses dat we u niet na tevredenheid konden helpen.

Het werk wat verricht wordt is goed . De planning zwaar klote

De monteurs erg vriendelijk

Planning kan veel beter

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u te vrede bent over de uitgevoerde werk. Qua planning werken we er zeker aan om het te verbeteren. Onze excuses hier voor.

Slechte communicatie en de afspraak is 3 keer verzet.

Wat viel u in positieve zin op?

De vriendelijkheid van de monteurs. Verder geen enkel positief punt.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Na de uitvoering kwam er een man die bij me aanbelde en vertelde dat hij het werk moest controleren. Hij kon zich niet legitimeren en trok de dikte van de isolatielaag in twijfel. Ik heb hierover... Na de uitvoering kwam er een man die bij me aanbelde en vertelde dat hij het werk moest controleren. Hij kon zich niet legitimeren en trok de dikte van de isolatielaag in twijfel. Ik heb hierover een mail gestuurd, maar nooit meer iets vernomen.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Onze excuses dat het zo is verlopen. Aan de hand van uw klanten kaart zag ik dat de werkzaamheden zijn uitgevoerd hopelijk bent u tevreden van de werkzaamheden. Nogmaals onze excuses.

Ik ben tevreden over het werk dat geleverd is.

Wat viel u in positieve zin op?

Drie medewerkers waren aardig en werkten netjes

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Dag vooraf indicatie van tijd doorgeven

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt dat u voor Isoprof heeft gekozen.

Barbara

Erg snelle en vriendelijke realisatie,

alles

geen, alles was top

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u het goed heeft ervaren. Bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen.

Maken en vooral nakomen van afspraken is blijkbaar erg lastig voor Isoprofs. We hebben er zelf nu ervaring mee maar is ook terug te vinden in heel veel reviews. Omdat onze niet nagekomen afspraak... Maken en vooral nakomen van afspraken is blijkbaar erg lastig voor Isoprofs. We hebben er zelf nu ervaring mee maar is ook terug te vinden in heel veel reviews. Omdat onze niet nagekomen afspraak het aanbrengen van isolatie was kan ik alleen nog maar een oordeel geven over hoe je behandelt wordt door het bedrijf. Heel slecht dus. Reden van niet op komen dagen (zonder af te bellen): "Monteur is ziek."
We vermoeden dat dit de Moeder van alle Excuses is. Ziekte is overmacht en in geval van overmacht komen ze met alles weg.

Wat viel u in positieve zin op?

Nog niets, maar hoop dat we in ieder geval ooit een keer tevreden kunnnen zijn over de kwaliteit van het uitgevoerde werk. In meerdere reviews merk ik op dat het organisatorisch een regelrechte ramp... Nog niets, maar hoop dat we in ieder geval ooit een keer tevreden kunnnen zijn over de kwaliteit van het uitgevoerde werk. In meerdere reviews merk ik op dat het organisatorisch een regelrechte ramp is daar (kunnen we over meepraten) maar dat de monteurs wel goede vaklui zijn.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Doe wat aan de gezondheid van je personeel, ze zijn regelmatig 'ziek'.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Excuses dat u het zo moest ervaren. We werken zeker er aan om alle klanten beter van dienst te kunnen zijn. Nogmaals onze excuses

Willem Wiersma

Afspraken worden niet nagekomen.
Als men er niet zelf achteraan zit, gebeurt er niets.
Het enige waar men snel mee is, is de rekening.

Wat viel u in positieve zin op?

Werkplek werd schoon achtergelaten.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Kom afspraken na en geef zonodig hulp bij de subsidieaanvraag.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Onze excuses dat het niet verlopen is naar wens. We proberen ons best te doen om betere service te kunnen verlenen.

Snijders

Zover nu duidelijk ben ik het erg tevreden met het verrichtte werk. Aan de planning kan nog heel wat verbeteren!

Wat viel u in positieve zin op?

De toegankelijkheid en het werk van de werklui.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Verbeter en verduidelijk de planning. Er zaten 2 maanden tussen de aanvraag en het bezoek van de expert. Vervolgens 2 maanden tot het moment van aanbrengen. Dat was nog eens verkeerd gepland,... Verbeter en verduidelijk de planning. Er zaten 2 maanden tussen de aanvraag en het bezoek van de expert. Vervolgens 2 maanden tot het moment van aanbrengen. Dat was nog eens verkeerd gepland, waardoor de afgesproken dag verloren ging en we een nieuwe afspraak moesten maken. Maar de factuur werd dezelfde dag nog gestuurd.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over de uitgevoerde werkzaamheden. We werken zeker er aan om ons te verbeteren. Hartelijk bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen.

Verschrikkelijk hoe jullie met afspraken omgaan, niks slechts over de uitvoering van het isoleren.

Wat viel u in positieve zin op?

Alles netjes opgeruimd, na de gedane arbeid, aardige werknemers.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Betere planning maken en afspraken na komen.

Reactie Isoprofs Isolatie:

We doen ons best om ons diensten verbeteren. Het is wel fijn om te horen dat u tevreden bent van de uitgevoerde werkzaamheden. Bedankt dat u voor Isoprof heeft gekozen.