Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
7.4/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
7.8/10
Nakomen van afspraken
6.6/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs
8.2/10

Privé

Niet: geen foto's gehad in eerste instantie. En vervelende mail dat ik ze zelf moest maken.
Wel: verder ging alles goed.

Intake

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Ik kreeg geen foto's van het resultaat. Daar heb ik achter aan moeten gaan.
Ik kreeg geen foto's van het resultaat. Daar heb ik achter aan moeten gaan.
Toen kreeg ik 2 berichten. 1 met de foto's en 1 dat er geen foto's waren en dat ik ze zelf moest maken. Chaotisch dus, daar is wat te verbeteren.

Reactie Isoprofs Isolatie:

We hebben zeker foto s van de werkzaamheden en die zal ik naar u toe mailen. I.v.m. het mail wat u heeft ontvangen neem ik contact met u op.

Ik ben heel tevreden, maar geen wandelende reclamezuil

Zoals reeds boven vermeld

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen.

Rijnardus

Nou de werklui zijn aardig, maar ze komen hier met een kapotte blaasunit , dus hebben ze met een verlengsnoer ( dus vroegen ze een geaard stopcontact ) maar deze was voor deze werk niet geschikt)... Nou de werklui zijn aardig, maar ze komen hier met een kapotte blaasunit , dus hebben ze met een verlengsnoer ( dus vroegen ze een geaard stopcontact ) maar deze was voor deze werk niet geschikt) zodat mijn stoppen kapot knallen. zodat in mijn stoppen kast 1 van de 5 groep, geen stroom meer afgeeft, dus kon alleen met een verlengsnoer op een andere kanaal ( groep ) mijn computer weer gebruiken. Dus dit werk heeft dus langer geduurd dan normaal.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat de jongens andere optie zochten om het werk te klaren

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Met betere materialen moeten komen, zodat ze beter kunnen werken.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Jammer om te horen dat het niet verlopen is na wens. Onze hier excuses hier voor.

Werkzaamheden netjes uitgevoerd.

Wat viel u in positieve zin op?

Duur van het aanbrengen van de isolatie.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Op het afgesproken dagdeel komen. Volgens opgave was ik de tweede klant van de dag en voor acht uur 's morgens stond men voor de deur.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Goed werk en ziet er goed uit

Snel gewerkt

gb van der venne

Netjes

Piet Verheijen

Deskundig personeel en een goede manier van werken. Schoon, vriendelijk en professioneel personeel.

Wat viel u in positieve zin op?

Deskundigheid en professioneel personeel.

Eigenlijk geen.

Peter Haremaker

Isolatie werd professioneel en kwalitatief prima aangebracht.

Snel en zorgvuldig.

Geen suggesties.

Dhr. Pieters

Omdat uiteindelijk zaken weer uitbesteed worden en het moeilijk is om gemaakte afspraken gerealiseerd te krijgen. Er is niets opgeruimd, roosters zijn slordig geplaatst en ik hoop duidelijkere... Omdat uiteindelijk zaken weer uitbesteed worden en het moeilijk is om gemaakte afspraken gerealiseerd te krijgen. Er is niets opgeruimd, roosters zijn slordig geplaatst en ik hoop duidelijkere foto's te krijgen van de werkzaamheden. Ik was als eerste klant gepland op de installatie dag en dan komen ze 1,5 uur later aanzetten. (buiten klantenservice tijden dus wie kon ik aanspreken?)
Werkzaamheden zijn niet volgens afspraak gedaan.

Wat viel u in positieve zin op?

De adviseur wist mijn vragen te beantwoorden maar daarna ben je als klant overgeleverd aan de uitvoering die hier helemaal los van staat. geen overleg geweest

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Beter zaken afstemmen tussen adviseur en uitvoerders werk

Reactie Isoprofs Isolatie:

Jammer om te horen dat het niet na wens is gelopen. Onze excuses hier voor. Aan de hand van uw mail kon ik geen gegevens terug vinden. Zou u contact met ons willen opnemen zo dat we u verder kunnen... Jammer om te horen dat het niet na wens is gelopen. Onze excuses hier voor. Aan de hand van uw mail kon ik geen gegevens terug vinden. Zou u contact met ons willen opnemen zo dat we u verder kunnen helpen.

Tevreden en dat het via Essent ging en goed advies van de werklieden.

Beleefde en vriendelijke monteurs

Ga zo door.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u tevreden met over onze diensten. Bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen.