Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
7.4/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
7.8/10
Nakomen van afspraken
6.6/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs
8.2/10

Goed werk geleverd

Wat viel u in positieve zin op?

Annulering gedeelte van wel opdracht zonder problemen geregeld

G.b.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u het goed heeft ervaren en dat u tevreden bent. Bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen.

Frfranssen@live.nl

Goedwerk

Vakmanschap

Reactie Isoprofs Isolatie:

Het meedenken, de vriendelijkheid en kwaliteit.

Wat viel u in positieve zin op?

Het meedenken in een ongebruikelijke situatie waardoor het een goed en mooi resultaat heeft.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Betere communicatie over hoelang de werkzaamheden gaan duren en betere communicatie tussen centrale kantoor en uitvoering.

Frans Renierkens

Zeer tevreden over contactpersoon van bedrijf;
goede uitleg over product, de uitvoering van werkzaamheden en
het snelle reageren en beantwoorden op de door klant gestelde vragen. Zeer tevreden over contactpersoon van bedrijf;
goede uitleg over product, de uitvoering van werkzaamheden en
het snelle reageren en beantwoorden op de door klant gestelde vragen.
Niet lang hoeven wachten na eerste gesprek tot uitvoering van de werkzaamheden.

Uitvoering werkzaamheden;
Uitvoering werkzaamheden;
Uiterst tevreden over de mensen die de werkzaamheden uitvoerden, vriendelijke en keiharde werkers die zich niet eens tijd gunden voor een aangeboden bak koffie. Hun ogen waren alleen maar gericht op werkzaamheden uitvoeren en dan weer verder naar volgende klant. Alles heel netjes uitgevoerd en opgeruimd. Wat een goed gevoel om te zien wat ze in korte tijd voor elkaar hebben gekregen. Kanjers die een grote pluim verdienen. Toppie.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Telefonische bereikbaarheid mag beter.
Telefonische bereikbaarheid mag beter.
Het terugkoppelen door klant via de buttons in e-mail van inplanningsmogelijkheden, of accoordverklaring van offertes gaat niet goed. Klant blijft in systeem "hangen " en moet dan alsnog telefonisch contact opnemen.

Tim

Goede informatie en de monteurs waren erg vriendelijk, gedisciplineerd, kundig en snel. Na de werkzaamheden werd alles netjes schoon opgeleverd.

Duidelijke informatie, kundige monteurs

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Persoonlijk kan ik weinig vinden in de documentatie over de subsidie aanvraag. Dit zou wat mij betreft duidelijker vermeld mogen worden.

Zijn zeer vakkundig

klantvriendelijk en vakkundig

heb geen tips

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u het goed ervaren heeft. Bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen.

Ik heb in augustus 2022 via Essent gebeld naar Isoprofs voor een isolatie van mijn huis. Er kon pas in oktober iemand komen voor een orienterend gesprek en het opmeten/beoordelen van mijn woning. Ik heb in augustus 2022 via Essent gebeld naar Isoprofs voor een isolatie van mijn huis. Er kon pas in oktober iemand komen voor een orienterend gesprek en het opmeten/beoordelen van mijn woning.
Deze man vertelde mij dat er over ongeveer twee weken contact met mij zou worden opgenomen voor een planning om de werkzaamheden uit te voeren. Dat gebeurde op 11 november, wat kort daarna werd afgezegd.
Ik heb meerdere keren gevraagd of de spouwmuur- en de vloerisolatie op een dag zou kunnen worden gedaan.
Steeds werd gezegd ja dat kan, gaan we plannen.
Ik heb daarna diverse data doorgekregen via mail en ook telefonisch. Steeds werd afgezegd. Elke keer een andere reden.
Weer heb ik gebeld. Nee het zou nu echt gaan gebeuren.
Op 25 januari werd weer afgebeld.
Op 31 januari is de spouwmuur geisoleerd.
Op 15 februari heb ik weer een nieuwe afspraak voor de vloerisolatie. Nu maar hopen dat ze komen ...

Niets.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Kom je afspraken na, en beloof geen dingen die je niet kunt waarmaken.
Kom je afspraken na, en beloof geen dingen die je niet kunt waarmaken.
De communicatie over de afspraken is abominabel. Ik kreeg mails en telefoontjes door elkaar, met andere data en andere afzeggingen.
Door de vertegenwoordiger werd op 6 oktober 22 toegezegd dat er ventilatiebuizen zouden worden geboord, en het uitvoerend team wist op 31 januari 23 dat helemaal niet en waren dat ook niet van plan te doen. Totdat ik het eiste en zelf meehielp, toen gingen ze het wel doen 'als extra werk'.
Ik heb ventilatie openingen in de badkamer en slaapkamers. Deze zijn door middel van een doorvoer gescheiden van de spouw.
Het uitvoerend team was al bijna bezig met de ventilatie openingen dichtspuiten. Daar werd niet eens naar gevraagd. Toen ik dit zag en hen vertelde dat er een doorvoer in de muur zat, stopten ze ermee.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Onze excuses dat het niet spoel is verlopen. We Proberen zeker ons uiterste best te doen om alle klanten na tevredenheid te helpen. 15 februari is uw vloer geïsoleerd en hopelijk is het na... Onze excuses dat het niet spoel is verlopen. We Proberen zeker ons uiterste best te doen om alle klanten na tevredenheid te helpen. 15 februari is uw vloer geïsoleerd en hopelijk is het na tevredenheid uitgevoerd. Nogmaals onze excuses voor alle ongemak.

Omdat ze prima werk hebben geleverd

Wat viel u in positieve zin op?

snel gehandeld en alles gefilmd voor mij

is prima zo

Maas

Goede en eerlijke uitleg bij voorgesprek. Medewerkers werken heel netjes en zijn duidelijk in wat ze gaanderen.

Netjes werken

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Medewerkers voorzien van beschermende attributen zoals helm, mondkapje en handschoenen.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u het goed ervaren heeft. Bedankt het vertrouwen en dat u voor Isoprofs heeft gekozen.

Goede service, fijn personeel.

Afspraken worden nagekomen