Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
7.4/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Isoprofs
7.8/10
Nakomen van afspraken
6.6/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Isoprofs
8.2/10

Dhr. Pieters

Omdat uiteindelijk zaken weer uitbesteed worden en het moeilijk is om gemaakte afspraken gerealiseerd te krijgen. Er is niets opgeruimd, roosters zijn slordig geplaatst en ik hoop duidelijkere... Omdat uiteindelijk zaken weer uitbesteed worden en het moeilijk is om gemaakte afspraken gerealiseerd te krijgen. Er is niets opgeruimd, roosters zijn slordig geplaatst en ik hoop duidelijkere foto's te krijgen van de werkzaamheden. Ik was als eerste klant gepland op de installatie dag en dan komen ze 1,5 uur later aanzetten. (buiten klantenservice tijden dus wie kon ik aanspreken?)
Werkzaamheden zijn niet volgens afspraak gedaan.

Wat viel u in positieve zin op?

De adviseur wist mijn vragen te beantwoorden maar daarna ben je als klant overgeleverd aan de uitvoering die hier helemaal los van staat. geen overleg geweest

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Beter zaken afstemmen tussen adviseur en uitvoerders werk

Reactie Isoprofs Isolatie:

Jammer om te horen dat het niet na wens is gelopen. Onze excuses hier voor. Aan de hand van uw mail kon ik geen gegevens terug vinden. Zou u contact met ons willen opnemen zo dat we u verder kunnen... Jammer om te horen dat het niet na wens is gelopen. Onze excuses hier voor. Aan de hand van uw mail kon ik geen gegevens terug vinden. Zou u contact met ons willen opnemen zo dat we u verder kunnen helpen.

Tevreden en dat het via Essent ging en goed advies van de werklieden.

Beleefde en vriendelijke monteurs

Ga zo door.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u tevreden met over onze diensten. Bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen.

Fons

Komen afspraken na, netjes ingelicht.

Eerlijk advies, vriendelijk personeel

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen.

Vlotte afhandeling

Uitermate vriendelijke uitvoerders.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Voorzie monteurs (zzp?) Van behoorlijke beschermingsmiddelen en bedrijfskleding. Ook wanneer u met zzp-ers werkt.

Piet Verheijen

De monteurs zijn deskundig, vriendelijk en denken mee. Ze werken netjes en doen goed hun werk. Met de klantenservice heb ik ook positieve ervaringen. Ze hielden mij goed op de hoogte.

Wat viel u in positieve zin op?

Bekwame en snelle werkers.

Eigenlijk geen.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze diensten. Dar horen we graag! Bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen.

Arno

Na vloer en spouwmuurinstallatie nu last van schimmel doordat men geen afspraak inplant voor de noodzakelijke plaatsing van de roosters. Wanneer komen jullie de roosters plaatsen? Telefonisch... Na vloer en spouwmuurinstallatie nu last van schimmel doordat men geen afspraak inplant voor de noodzakelijke plaatsing van de roosters. Wanneer komen jullie de roosters plaatsen? Telefonisch onbereikbaar en als diverse mails verzonden.

nvt

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

afspraken nakomen en werk afmaken

Reactie Isoprofs Isolatie:

Onze excuses dat het niet na u wens is verlopen. Wij hebben u een mail gestuurd met een verzoek.

Tillie

Heel goed en netjes gewerkt.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat alles heel netjes werd opgeruimd. Echt een topteam!

Zo blijven doorgaan

Lindelauf

Slechte planning, slechte communicatie

Niks

Verbeter jullie back office

Reactie Isoprofs Isolatie:

Excuses dat u het zo heeft ervaren. Wij zijn zeker bezig met ons dienste verbeteren. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Ze houden zich niet aan de afspraken

helemaal NIETS

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Isoprofs?

Misschien is een betere planning maken, zodat je NIET 3 keer een afspraak verzet. We wachten nu al 4 maanden

Patrick

Ik beveel het aan omdat ze goed en netjes werk verrichten. Zeer vriendelijke werknemers. En werken goed en snel.

Snelle isolatie.

Geen. Nvt.

Reactie Isoprofs Isolatie:

Heel fijn om te horen dat u tevreden bent. Dat horen we graag! Hartelijk bedankt dat u voor Isoprofs heeft gekozen.