Presentatie van uw woning
Flexibiliteit
Vakinhoudelijke kennis
Reactietijd email

Zeer positief.

De makelaar is zeer enthousiast en heel gedreven in zijn vak. Vriendelijk naar ons toe en voor zover wij weten ook naar de kopers.
Doet veel aan marketing. (Funda, facebook, organiseren van...
Doet veel aan marketing. (Funda, facebook, organiseren van open huis)

Johan Maasse

W. Gordijn

Een makelaar behoort de verkoper te adviseren over een realistische verkoopprijs. Dit is een zeer cruciaal onderdeel van zijn werk. Makelaars die langs komen en even een verkoopprijs uit hun mouw... Een makelaar behoort de verkoper te adviseren over een realistische verkoopprijs. Dit is een zeer cruciaal onderdeel van zijn werk. Makelaars die langs komen en even een verkoopprijs uit hun mouw schudden, kan je als verkoper beter meteen naar huis sturen. Het vaststellen van de juiste waardebepaling is specialistenwerk waar onderzoek voor nodig is. Toen Jan-Douwe Streekstra van IQ Makelaars bij ons langs kwam voor een eerste oriënterend gesprek legde hij uit dat zijn kantoor de waarde van de woning bepaalt door marktonderzoek op basis van kadastergegevens en gelijkwaardige te koop staande woningen. Ook de rapportage van Calcasa is hierbij belangrijk, vertelde hij. Zoals mij werd beloofd, ontving ik binnen twee dagen een email met een realistische en onderbouwde vraagprijs. Door deze professionele benadering stond de keuze voor IQ Makelaars al snel vast. Bovendien heeft Jan-Douwe Streekstra een geweldige positieve uitstraling en een groot enthousiasme voor zijn werk die je niet vaak bij makelaars tegenkomt. De verwachtingen die deze makelaar bij ons schiep heeft hij volledig waargemaakt en zelfs overtroffen. Binnen een week had Streekstra al via zijn internetkanalen een aantal kijkers voor ons huis weten te verzamelen en een paar dagen laten konden wij het glas heffen op de verkoop. Het huis dat in een regio staat waar de woningen niet gemakkelijk van de hand gaan, werd voor de verkoopprijs verkocht. Het hele verkoopproces, inclusief de afhandeling bij de notaris, heeft IQ Makelaars uitstekend begeleid. IQ Makelaars heeft voor mij prima werk geleverd. Ik kan iedereen aanraden de energieke en deskundige Jan-Douwe Streekstra in te schakelen als hij of zij een woning op de markt willen aanbieden.

Gedreven, Enthousiast, Eerlijk en correct, harde werker!

Jan-Douwe Streekstra

Zichtbaarheid van uw woning

Keurig geregeld, mooie 3D tekenen en professionele fotograaf.

Onderbouwing waardebepaling

De waarde van de woning bepaalt door marktonderzoek op basis van kadastergegevens en gelijkwaardige te koop staande woningen. Ook de rapportage van Calcasa is hierbij belangrijk. Zoals mij werd... De waarde van de woning bepaalt door marktonderzoek op basis van kadastergegevens en gelijkwaardige te koop staande woningen. Ook de rapportage van Calcasa is hierbij belangrijk. Zoals mij werd beloofd, ontving ik binnen twee dagen een email met een realistische en onderbouwde vraagprijs. Door deze professionele benadering stond de keuze voor IQ Makelaars al snel vast.

Erik jan Luijendijk

Eerlijk haalbaar advies, goede opname aandacht voor tekenwerk en fotografie.
Zeer goede en heldere communicatie. Korte lijnen en goed bereikbaar. Johan komt afspraken na, en prettig in omgang.

Goede communicatie en bereikbaarheid.

Johan maasse

Onderbouwing waardebepaling

Eerlijk advies en goede strategie

Prettige en vlotte samenwerking. Alles wordt goed afgestemd en afgehandeld.

Goede communicatie/overleg. Goede presentatie.

Johan Maasse

Zichtbaarheid van uw woning

Prachtige, scherpe en duidelijke foto's. Mooie brochure.

Onderbouwing waardebepaling

Duidelijk, goede uitleg en onderbouwing.

Esther de Haan

Super!

Net dat stapje extra! En Jan-Douwe Streekstra heeft een goede inschatting van de markt in Leeuwarden gemaakt, zodat we een goede prijs hebben kunnen krijgen voor onze woning.

Zijn er één of meerdere medewerkers die u specifiek wilt benoemen?

Jan-Douwe Streekstra, die persoonlijk alle rotzooi heeft weggewerkt, die de huurder in onze woning had achter gelaten. De afspraak om foto's voor de verkoop te maken kon toen gewoon doorgaan.

Zichtbaarheid van uw woning

Mooie foto's en mooie brochure. Brochure was uiteindelijk niet eens meer nodig, omdat de woning in 3 dagen was verkocht.

Onderbouwing waardebepaling

We zijn erg tevreden over de service van Jan-Douwe Streekstra. We kunnen hem van harte aanbevelen als zowel verkoop- als verhuurmakelaar.

roelf ekhart

Vreselijk klantvriendelijk, en behulpzaam

Als ik iets vergat, dan hadden zij al even aan de bel getrokken

Zijn er één of meerdere medewerkers die u specifiek wilt benoemen?

Iedereen die met mij contact gehad hebben, deden hun stinkende best

Zichtbaarheid van uw woning

Ik wist niet dat mijn woning er zo mooi uitzag

Onderbouwing waardebepaling

was helemaal in overeenstemming met wat ik zelf dacht

Steven

We zijn goed en snel geholpen

Thomas Voskamp

Netjes met mooie plattegronden

Onderbouwing waardebepaling

De waardebepaling bleek juist te zijn

Chris van Dun

Erg goed

Snelheid in handelen, Engelstalige verkooptekst, mooie brochures, werken op zaterdag

Lana Schrier, Maaike Diemer

Uitgebreid

Fred Bernal

Zeer professionele en prettige begeleiding en advisering zowel voor als bij de verkoop, ook na het tekenen van het voorlopig koopcontract werd het contact onderhouden met de makelaar en werd... Zeer professionele en prettige begeleiding en advisering zowel voor als bij de verkoop, ook na het tekenen van het voorlopig koopcontract werd het contact onderhouden met de makelaar en werd voortdurend feed-back gegeven over de stand van zaken.

De deskundige, eerlijke en open houding van de makelaar gaf veel vertrouwen in een goede verkoop en afwikkeling van het gehele verkoop traject.

Thijs

Zeer goed.

Perfect geprijsd.

Zeer positieve ervaring met iQ Makelaars in Groningen. Fijn contact met de makelaar(s) en het open huis was erg snel ingepland en dit wierp zijn vruchten af. Prettige samenwerking!