Presentatie van uw woning
Flexibiliteit
Vakinhoudelijke kennis
Reactietijd email

Liselotte

Wij hebben een goede ervaring. iQ Makelaars is een aanrader. Goed verhaal, duidelijke strategie en top service! Zeer tevreden.

Duidelijk verhaal, goede marketing en

Ronald en Norbert!

Zichtbaarheid van uw woning

Top foto's, goede presentatie op Funda en ook een goed gebruik van sociale media!

Onderbouwing waardebepaling

Goede onderbouwing met verkochte woningen en beschikbare woningen waar we mee concurreren. Duidelijk verhaal en goede verkoopstrategie.

N. De Jong

Uitstekende ervaring met IQ makelaars. De lijnen zijn kort, en er wordt snel gehandeld door zowel de makelaar als het kantoor. De woning is snel verkocht en dit komt doordat geen enkele mogelijkheid... Uitstekende ervaring met IQ makelaars. De lijnen zijn kort, en er wordt snel gehandeld door zowel de makelaar als het kantoor. De woning is snel verkocht en dit komt doordat geen enkele mogelijkheid onbenut wordt gelaten om de woning bij zoveel mogelijk mensen onder de aandacht te brengen. Funda en andere websites, open huis en kijkdagen hebben ervoor gezorgd dat de woning boven verwachting snel verkocht is. Wij zijn zeer tevreden over IQ makelaars!

Marketing en kennis van de actuele markt

Lana Schrier en Norbert Wegter

perfect

Klopte zoals voorspeld

Zeer professioneel en betrouwbaar. Komt afspraken na en zet zich uitstekend in om aan de wensen van de verkoper te voldoen! Zowel makelaar als ondersteuning zijn goed bereikbaar, contact is... Zeer professioneel en betrouwbaar. Komt afspraken na en zet zich uitstekend in om aan de wensen van de verkoper te voldoen! Zowel makelaar als ondersteuning zijn goed bereikbaar, contact is persoonlijk en hartelijk.

Goed!

Perfect!

M. Kuiper

Het contact verliep uitstekend. We hebben snel een afspraak kunnen maken en zijn goed voorgelicht. Een keer is de prijs bijgesteld, omdat er wel kijkers maar vrjwel geen kopers kwamen. Na deze... Het contact verliep uitstekend. We hebben snel een afspraak kunnen maken en zijn goed voorgelicht. Een keer is de prijs bijgesteld, omdat er wel kijkers maar vrjwel geen kopers kwamen. Na deze bijstelling is het huis snel verkocht. Conclusie we zijn erg tevreden over iQ Makelaars.

Geen.

GEen.

GOed

Toon

Ronald Krikken heeft een top resultaat behaald. Boven verwachting. Heeft veel kennis van de lokale markt. Zeer kundig

Behoorlijk actief!

Ronald Krikken

Heel goed.

Perfect!

John Pezij

Vanaf het eerste contact voelde het goed. Duidelijke en vriendelijke uitleg over wat er allemaal gbeuren moest. Tijdens het verkoopproces constant op de hoogte gehouden van alle relevante zaken. Als... Vanaf het eerste contact voelde het goed. Duidelijke en vriendelijke uitleg over wat er allemaal gbeuren moest. Tijdens het verkoopproces constant op de hoogte gehouden van alle relevante zaken. Als wij ooit nog een makelaar nodig hebben zullen we zeker weer voor iQ Makelaars kiezen.

Nee.

Jeroen

Uitstekend

Gerwin van Oostrum

Een betrokken makelaar, directe communicatie met een gedegen advies. Deze makelaar kunnen wij een ieder aanraden

Ronald

Super professioneel.

Zeer duidelijk.

M.S. Deden

Ik heb goede ervaring met makelaar Annemarie Peters bij het kopen van mijn huiz in Delfzijl.

Goed bereikbaar, duidelijk.

Zijn er één of meerdere medewerkers die u specifiek wilt benoemen?

Ik had contact met Annemarie Peters. Zij was de verkoopmakelaar. Zij was vriendelijk, kundig en eerlijk. Nam de tijd en was flexibel bij de afspraken. Heel prettig.

Zichtbaarheid van uw woning

n.v.t. want zij was de makelaar van de verkopende partij

Onderbouwing waardebepaling

mevrouw Peters gaf terecht aan dat de woning goed onderhouden was en wat er nieuw was in de woning.

Ingrid

Zeer tevreden over de deskundigheid en de duidelijke, open en vlotte communicatie.

Vaststelling van de vraagprijs met inachtneming van de marktomstandigheden.
Vaststelling van de vraagprijs met inachtneming van de marktomstandigheden.
Professionele fotograaf wat resulteert in een overzichtelijke verkoopbrochure en een duidelijke online presentatie.
Verkoop strategie met het open dagen.

Zijn er één of meerdere medewerkers die u specifiek wilt benoemen?

Ik ben zeer tevreden over de samenwerking met Annemarie Peters. Ze is deskundig en goed voorbereid.
De samenwerking was transparant en eerlijk. De open dagen en bezichtigingen zijn tot in de puntjes verzorgd.
Ik ben het gehele traject van alles volledig op de hoogte gebracht. Geen verrassingen, alles duidelijk vooraf doorgenomen. Erg prettig!

Zichtbaarheid van uw woning

Professionale brochure en goede foto's. Bewegwijzering ed op de open dagen. Werd na afloop gelijk netjes verwijderd.

Onderbouwing waardebepaling

Duidelijk en eerlijk, met onderbouwing van documentatie en kennis van de marktomstandigheden.

Zeer positieve ervaring, zeer snelle verkoop van de woning, betrokkenheid van makelaar hoog

Geen onnodige extra kosten bij snelle verkoop

Onno Tijdeman