Presentatie van uw woning
Flexibiliteit
Vakinhoudelijke kennis
Reactietijd email

Fam. Boonestrook

Goede service ! Zeer aardige mensen en een eerlijke prijs. Woning is goed online aangeboden en binnen redelijk snelle tijd verkocht!

Mooie presentatie van de woning en goede communicatie naar ons toe

Norbert

Erg goed!

Goede taxatie!

Joop Storm

Zeer actieve makelaar, veel sneller bezichtigingen en biedingen dan vorige makelaar. Zeer behulpzaam en slagvaardig.

Bedankt Jan Douwe.

Zichtbaarheid van uw woning

Prachtig boekwerk met professionele foto's.

Richard Klok

Zeer actieve makelaar ,doet er alles aan om je woning zo snel mogelijk te verkopen Begeleiding was zeer professioneel IQ makelaars uit Ommen raadt ik bij iedereen aan!!

Henry

Niets op aan te merken. Overeengekomen werkzaamheden werden correct en met veel enthousiasme opgepakt. Als er administratief iets niet helemaal goed ging werd dat zonder gemor gecorrigeerd. Prima... Niets op aan te merken. Overeengekomen werkzaamheden werden correct en met veel enthousiasme opgepakt. Als er administratief iets niet helemaal goed ging werd dat zonder gemor gecorrigeerd. Prima samenwerking.

Anne-Mary de Groot

Michiel

Dankzij het juiste advies en de goede service van IQ makelaars hebben we onze woning snel en ook goed kunnen verkopen. De samenwerking was erg prettig! Mochten we in de toekomst weer een huis gaan... Dankzij het juiste advies en de goede service van IQ makelaars hebben we onze woning snel en ook goed kunnen verkopen. De samenwerking was erg prettig! Mochten we in de toekomst weer een huis gaan kopen of verkopen dan doen we dit zeker weer met IQ makelaars!

Goede opbrengst, prettige samenwerking

Norbert Wegter

Fam Bouman

Een fantastische makelaar die weet waar hij het over heeft. Is eerlijk en transparant en maakt zaken niet mooier dan ze zijn. Erg prettige samenwerking gehad.

Norbert Wegter

Jan Hendrik

Zeer tevreden over iqmakelaars en het resultaat!

Goed bereikbaar en vlotte communicatie

Lana Schrier

Henk & Lotte

Johan heeft in een zeer kort tijdsbestek (binnen 1,5 week) ons huis verkocht. Heeft in deze korte tijd meer dan 20 bezichtigingen geleid. Is hierin zeer professioneel, heeft korte lijntjes met zowel... Johan heeft in een zeer kort tijdsbestek (binnen 1,5 week) ons huis verkocht. Heeft in deze korte tijd meer dan 20 bezichtigingen geleid. Is hierin zeer professioneel, heeft korte lijntjes met zowel de verkopende als kopende partij.

Snelle en korte lijntjes, neemt uitgebreid de tijd, is erg gedreven en enthousiast, overlegt goed en veel, neemt je mee in het proces. Weet waar hij het over heeft en kan hiermee zowel de kopende... Snelle en korte lijntjes, neemt uitgebreid de tijd, is erg gedreven en enthousiast, overlegt goed en veel, neemt je mee in het proces. Weet waar hij het over heeft en kan hiermee zowel de kopende als verkopende partij een vertrouwd en prettig gevoel geven. Door het gebruik van social media een nog beter bereik, daardoor al voordat het op Funda kwam veel belangstellenden.

Zichtbaarheid van uw woning

Is ook hier gedreven in en meedenkend, geeft de kopende partij die hier geen kennis van heeft een fijn gevoel. Door het sombere weer toch nog erg mooie foto's.

Onderbouwing waardebepaling

Helder en goed onderbouwd. Uitgebreid verslag! Johan weet zeer goed hoe de woning op de markt ligt.

Gerko en Inger

Erg tevreden over hoe Johan te werk gaat.

* enthousiast/gedreven
* behulpzaam
* denkt met de klant mee
* komt afspraken na
* goede communicatie over en weer

Zorgt voor mooie foto's en plattegrond. Mooie presentatie op Funda en Facebook

R Gelderman

De makelaar Johan Maasse doet zijn werk erg goed en met heel veel passie.
Hij doet wat hij zegt en beloofd.
Zeer betrouwbaar.
En is heel actief bezig op social media (...
De makelaar Johan Maasse doet zijn werk erg goed en met heel veel passie.
Hij doet wat hij zegt en beloofd.
Zeer betrouwbaar.
En is heel actief bezig op social media ( funda/Facebook ).
Had het huis snel verkocht.

Weet wat er gebeurt op de huizenmarkt .
Gedreven .
Prettig in de omgang.
Eerlijk en oprecht .

Goed en duidelijk
Zo als je het zou verwachten.
Ook genoeg foto's die een goede indruk geven van het huis.