Presentatie van uw woning
Flexibiliteit
Vakinhoudelijke kennis
Reactietijd email

Heinhuis

Kennismaking met Thijs Geerdink wekte vertrouwen, het contact verliep bijzonder plezierig. Communicatie ging vlot: kon altijd met vragen terecht en er werd snel gereageerd. Onze woning is binnen 3... Kennismaking met Thijs Geerdink wekte vertrouwen, het contact verliep bijzonder plezierig. Communicatie ging vlot: kon altijd met vragen terecht en er werd snel gereageerd. Onze woning is binnen 3 maanden verkocht en we zijn zeer tevreden met de opbrengst. Makelaar weet waar onderhandelingsruimte zit, wanneer je moet geven, waar je kunt nemen. Ook de medewerkers op het kantoor waren heel vriendelijk en behulpzaam. We zijn zeer tevreden!

Goede waardebepalingen, goede bezichtigingen.

Corine

Super tevreden! We hadden het zo gepland dat we met ons gezin op vakantie gingen en dat toen de woning tijdens onze vakantie is verkocht, dit kan ik iedereen aanraden!

De communicatie...

De communicatie was erg goed, dit af een extra glans aan onze vakantie. Er was erg veel animo op het open huis en bij bezichtigingen tussendoor. De makelaar had het al voorspeld, maar de woning is uiteindelijk behoorlijk boven de vraagprijs verkocht. Lana en Maaike bedankt!!

Marketing, flexibiliteit, communicatie

Zijn er één of meerdere medewerkers die u specifiek wilt benoemen?

Lana Schrier en Maaike Diemer, maar andere mensen met wie we contact hebben waren ook professioneel en klantvriendelijk.

Mooie foto's

Onderbouwing waardebepaling

De prijsstelling was goed en er werd overboden zoals voorspeld.

Niek Hendriks

Overstap gemaakt naar iQ Makelaars. Betrouwbare, heldere, snelle en prettige communicatie binnen het hele team. Betrokken en weten waar het over gaat. Goede service, net even dat extra stapje willen... Overstap gemaakt naar iQ Makelaars. Betrouwbare, heldere, snelle en prettige communicatie binnen het hele team. Betrokken en weten waar het over gaat. Goede service, net even dat extra stapje willen zetten. Beloven is ook doen. Wat mij betreft zijn jullie de nummer één. iQ Makelaars, en met name Thijs, bedankt!!!

Zeer actief.

Uitstekend

Roel de Vries

Goed contact met niet alleen onze makelaar maar ook de anderen op kantoor. Duidelijke uitleg en een eerlijk advies ontvangen. Ze zitten er bovenop en op en hebben het proces goed onder controle. Erg... Goed contact met niet alleen onze makelaar maar ook de anderen op kantoor. Duidelijke uitleg en een eerlijk advies ontvangen. Ze zitten er bovenop en op en hebben het proces goed onder controle. Erg fijn om mee samen te werken.

We hebben meer dan de vraagprijs ontvangen, er bleken diverse kopers in de markt te zijn.

Chiel Woud

Erg goed, nadat onze makelaar ons huis niet verkocht kreeg hebben wij IQmakelaars in de hand genomen en dit bleek een schot in de roos. Binnen 2 weken was het huis boven de vraagprijs verkocht. Onze... Erg goed, nadat onze makelaar ons huis niet verkocht kreeg hebben wij IQmakelaars in de hand genomen en dit bleek een schot in de roos. Binnen 2 weken was het huis boven de vraagprijs verkocht. Onze oude makelaar gooide het op geluk maar hier denken wij een beetje anders over!

Gekozen voor IQ omdat je aan alles merkt dat ze specialist zijn in internetmarketing. Ze hebben tientallen websites in eigen beheer waar de woning op geplaatst wordt en laten geen kans onbenut om de... Gekozen voor IQ omdat je aan alles merkt dat ze specialist zijn in internetmarketing. Ze hebben tientallen websites in eigen beheer waar de woning op geplaatst wordt en laten geen kans onbenut om de woning zoveel mogelijk (online) aandacht te geven. Dat is een heel anders dan de meeste makelaars die hun vishengel uitgooien op Funda en vervolgens erover hangen te er gebeten wordt. Daarnaast hebben ze een supermooie brochure gemaakt van onze woning inclusief foto's van bovenaf!

Zijn er één of meerdere medewerkers die u specifiek wilt benoemen?

Lana en Norbert, hartelijk dank voor de uitstekende dienstverlening!

Ferdinand v H

Super goed geholpen

Makelaar kende de markt goed en met de marketing werd alles uit de kast gehaald. De woning was volgens voorspelling binnen 2 weken verkocht voor meer dan verwacht

Lana Schrier en Maaike Diemer, rest van het team ook

Goede weergave

Onderbouwing waardebepaling

Veel informatie gegeven, maar we hebben het advies van de makelaar gevolgd

Leny

Erg prettig samenwerken en lekker fanatiek! Vanaf het begin weet je waar je aan toe bent en wordt je goed geholpen het maximale eruit te halen.

We werden heel prettig geholpen, en kregen duidelijk en deskundig advies.

Zichtbaarheid van uw woning

Zeer professioneel, drone foto's.

Onderbouwing waardebepaling

Duidelijk met een calcasa berekening.

Pieter van der Wulp

Na drie makelaars te hebben vergeleken (op basis van verkoopplan en offerte) kozen we voor iQ Makelaars Groningen om ons huis te laten verkopen. Hier hebben we geen spijt van gekregen: we zijn na... Na drie makelaars te hebben vergeleken (op basis van verkoopplan en offerte) kozen we voor iQ Makelaars Groningen om ons huis te laten verkopen. Hier hebben we geen spijt van gekregen: we zijn na een snelle verkoop voor een goede prijs zeer tevreden!

- zeer communicatief
- realistische en succesvolle verkoopstrategie
- plezierige en betrouwbare mensen (prettig voor zowel ons als voor de potentiële kopers)
- veel kennis van de...
- zeer communicatief
- realistische en succesvolle verkoopstrategie
- veel kennis van de huizenmarkt
- werken zorgvuldig en komen afspraken perfect na

Norbert Wegter, Lana Schrier

Zichtbaarheid van uw woning

Uitstekende presentatie van de woning, sommige foto’s hadden we zelf misschien iets anders gekozen, maar over het geheel genomen was het een prachtige presentatie!

Onderbouwing waardebepaling

Zeer goed en realistisch; vraagprijsstelling week af van andere makelaars, maar bleek toch realistisch te zijn.

Veronique

Zeer tevreden over iQ Makelaars. Het verkoopadvies was duidelijk en het traject verliep erg soepel. Het team in Groningen is enthousiast en erg punctueel.

Anna Offringa

Zeer professioneel en vakkundig geholpen.