Presentatie van uw woning
Eerlijk advies
Flexibiliteit
Vakinhoudelijke kennis
Reactietijd email

Goed bedrijf, professioneel en reageren snel

Snelheid

Verkoop eigen woning

Klantvriendelijkheid accuraat

Ferdinand Hout

Woning verkocht

Zijn er één of meerdere medewerkers die u specifiek wilt benoemen?

Lana Schrier

Zichtbaarheid van uw woning

Onderbouwing waardebepaling

Auke van der Goot

Een voortreffelijke organisatie bestaande uit deskundige en vooral ook betrokken medewerkers. Het verkopen van een woning is een commerciële activiteit waarin zij uitermate bedreven zijn. Bovendien... Een voortreffelijke organisatie bestaande uit deskundige en vooral ook betrokken medewerkers. Het verkopen van een woning is een commerciële activiteit waarin zij uitermate bedreven zijn. Bovendien is er ook voldoende kennis van de randgebieden om direct in te kunnen spelen op plotselinge afwijkingen in het proces.

Met name in de relatie tussen de verschillende betrokkenen (verkopers, kopers, taxateurs, gemeenteambtenaren, etc.) blijkt hun inzicht en ervaring. als de situatie dat nodig maakt wordt er niet... Met name in de relatie tussen de verschillende betrokkenen (verkopers, kopers, taxateurs, gemeenteambtenaren, etc.) blijkt hun inzicht en ervaring. als de situatie dat nodig maakt wordt er niet allen vaktechnisch maar vooral ook slim gereageerd.

G.G van der Geest

Uitstekend, en goeie service en duidelijkheid!
En goede afhandeling.

Brochure zag er heel goed uit.

Martijn Jansen

Verkoopmakelaars Groningen heeft mij proactief en snel geholpen bij de verkoop van mijn woning. Hun verfrissende en innovatieve aanpak werkt vele malen beter dan de bekende traditionele makelaars... Verkoopmakelaars Groningen heeft mij proactief en snel geholpen bij de verkoop van mijn woning. Hun verfrissende en innovatieve aanpak werkt vele malen beter dan de bekende traditionele makelaars van vroeger.

Sterke focus op online vindbaarheid en marketing