Presentatie van uw woning
Flexibiliteit
Vakinhoudelijke kennis
Reactietijd email

Marlous

Eerlijk, komen afspraken na & reageren zeer snel op vragen!

Heel positief, wanneer ik weer een makelaar nodig hebben doe ik zeker een beroep op Annemarie Peters van Midden-Groningen.

Snelheid van reageren, eerlijk en transparant over kosten & werkwijze, komen afspraken na. Moderne werkwijze, professionele presentatie en verkooptechnieken.

Zijn er één of meerdere medewerkers die u specifiek wilt benoemen?

Annemarie Peters van Midden-Groningen, vanwege haar deskundig advies, toegankelijkheid en eerlijke / nuchtere houding

Onderbouwing waardebepaling

Onderbouwing was zeer uitgebreid en goed gemotiveerd.

Marcel van Houten

We waren al enige tijd op zoek naar een woning en mede door Annemarie Peters van IQ makelaars hebben we boven onze verwachting het ideale woonhuis gevonden. Helemaal top!
Goeie service,wordt...
Goeie service,wordt snel gereageerd op app/mail en geeft goed advies.
Zekers een aanrader om deze makelaar te nemen voor aan-en verkoop van een woning.

Marcel van Houten en Jacqueline Smilda

Toppie!!!

Recrearent

Ik ben uitermate goed geholpen bij de verkoop van mijn recreatiewoning. Boven verwachting heeft iq makelaars de woning snel verkocht. Door het netwerk van de iq makelaar in Midden-Groningen,... Ik ben uitermate goed geholpen bij de verkoop van mijn recreatiewoning. Boven verwachting heeft iq makelaars de woning snel verkocht. Door het netwerk van de iq makelaar in Midden-Groningen, Annemarie Peters waren er al bezichtigingen voordat de woning op Funda online zou komen en werd hij direct verkocht voor een super prijs!

Groot netwerk, landelijk, vlotte en bijdetijdse benadering, kennis van zaken en doet wat ze beloofd.

Annemarie Peters

Zichtbaarheid van uw woning

De woning is nog voordat hij online kon worden gezet verkocht en mede daardoor zijn er geen foto's gemaakt en kan daardoor op dit onderdeel geen oordeel geven.

Duidelijk, helder, realistisch, transparant

Fam. Schelling

Gewoon goed ons huis verkocht. Aanrader voor starters en of huis eigenaren. je wordt goed en deskundig geïnformeerd bij aanvang en verder verloop van de verkoop. Ook het kantoorpersoneel zeer... Gewoon goed ons huis verkocht. Aanrader voor starters en of huis eigenaren. je wordt goed en deskundig geïnformeerd bij aanvang en verder verloop van de verkoop. Ook het kantoorpersoneel zeer behulpzaam .

Nee.

Ronald

Goed.

Perfect.

Jelle

Het contact was zeer goed en persoonlijk , communicatie zeer duidelijk! daarnaast een luisterend oor gezien prive omstandigheden dit was absoluut voor mij een aangename verrassing! Ik zou iedereen... Het contact was zeer goed en persoonlijk , communicatie zeer duidelijk! daarnaast een luisterend oor gezien prive omstandigheden dit was absoluut voor mij een aangename verrassing! Ik zou iedereen willen aanbevelen om iQ Makelaars te benaderen en mee samen te werken wanneer je voor kwaliteit wil gaan.

Perfect.

Super

Sonja Jonkman

Zeer tevreden over deze makelaar. Daar ik niet uit de buurt kom moest er veel telefonisch en via de mail gecommuniceerd worden. Dit ging geweldig. Goede communicatie, erg vriendelijk, maar met het... Zeer tevreden over deze makelaar. Daar ik niet uit de buurt kom moest er veel telefonisch en via de mail gecommuniceerd worden. Dit ging geweldig. Goede communicatie, erg vriendelijk, maar met het juiste doel voor ogen... de verkoop.

Sterke punten zijn hun eerlijkheid en hun communicatie.

Thijs Geerdink

Zichtbaarheid van uw woning

Mooie en duidelijke presentatie van het huis

JB

Vanaf het eerste moment kregen wij een zeer correcte en daadkrachtig gevoel van onze makelaar Thijs Geerdink.

Thijs is een echte no-nonsens aanpakker. De ervaring was zo goed dat wij hem ook hebben gevraagd als aankoopmakelaar. Heeft ook zeer veel kennis en ervaring in de markt. Kort om, onze ervaring was... Thijs is een echte no-nonsens aanpakker. De ervaring was zo goed dat wij hem ook hebben gevraagd als aankoopmakelaar. Heeft ook zeer veel kennis en ervaring in de markt. Kort om, onze ervaring was helemaal top!

Thijs Geerdink

Presentatie was goed. Goede foto's en goede Funda plaatsing

Onderbouwing waardebepaling

Hadden al meerdere makelaars gesproken voor een waardebepaling, maar Thijs was de enige die ook direct de volgende dag een waardebepaling uit had gewerkt en een voorstel had gemaild.

Johan Brand

Geweldige ervaring met iQ Makelaars. Hierin heeft voor ons uiteraard onze makelaar Thijs Geerdink het grootste aandeel. Ook de prijs/kwaliteit is echt goed.

- Prijs/kwaliteit
- No-nonsense
- Zeer professioneel
- Veel kennis en ervaring

Zijn er één of meerdere medewerkers die u specifiek wilt benoemen?

Geweldige makelaar Thijs Geerdink. Veel kennis en ervaring. Een echte doorpakker.

Zichtbaarheid van uw woning

Prima presentatie van het huis. Ook mooie foto's geworden ondanks dat het zeer slecht weer was.

Onderbouwing waardebepaling

Zeer snelle professionele uitgewerkte waardebepaling met plan van aanpak voor verkoop woning.
Als enige makelaar werd dit de dag na de kennismakingsafspraak al gemaild.

Ron Oudendijk

Prettig contact met de makelaar en de medewerkers op kantoor.
Goede en snelle terugkoppeling op mijn vragen.
Het huis is boven de vraagprijs verkocht mede door de 2 Open Huizen. Prettig contact met de makelaar en de medewerkers op kantoor.
Goede en snelle terugkoppeling op mijn vragen.
Het huis is boven de vraagprijs verkocht mede door de 2 Open Huizen.
Dit doet iQ makelaars goed!

Transparant, goed tarief, prachtige brochures, organiseren Open Huis.

Zichtbaarheid van uw woning

De woning wordt op een prachtige manier gepresenteerd.
In de brochures staan mooie foto's en duidelijke plattegronden.

Vanderzant

Tussen al deze fake-reviews een echte: Buitengewoon irritante marketing overspoelt Marktplaats, krijg ik 33 zoekresultaten zijn er 26 reclame voor IQ. Nooit zal ik op enigerwijze gebruik maken van... Tussen al deze fake-reviews een echte: Buitengewoon irritante marketing overspoelt Marktplaats, krijg ik 33 zoekresultaten zijn er 26 reclame voor IQ. Nooit zal ik op enigerwijze gebruik maken van dit irritante bedrijf