Presentatie van uw woning
Flexibiliteit
Vakinhoudelijke kennis
Reactietijd email

De heer Bleijerveen

Henry Kamp, de IQ makelaar voor Oost groningen heeft mijn huis verkocht. En ik kan niet anders zeggen dat het allemaal perfect verlopen is. Het huis was binnen 2 weken verkocht en ook nog eens voor... Henry Kamp, de IQ makelaar voor Oost groningen heeft mijn huis verkocht. En ik kan niet anders zeggen dat het allemaal perfect verlopen is. Het huis was binnen 2 weken verkocht en ook nog eens voor een zeer goede prijs. Eigenlijk boven verwachting Ook hebben zij alles van A tot Z geregeld zodat ik er zelf geen omkijken naar had. Precies wat ik zocht. Het tarief wat IQ makelaars hanteerd voor hun diensten is zeker zeer vriendelijk te noemen. Het scheelt toch al snel zo'n 1/3 ten opzicht van de andere makelaars en dat is toch flink geld. Ook zijn het vriendelijke mensen met een open positieve houding die doen wat ze beloven. Dus al bij al een zeer positieve ervaring. Mijn advies aan alle mensen die een makelaar zoeken is dus, IQ makelaars bellen. Henry, Bedankt!

Henry Kamp

Evelien Schutte

Enthousiast, nuchter en erg betrokken; gewoon een fijne makelaar! Ook meteen antwoord op alle vragen die wij hadden

Enthousiast, nuchter en erg betrokken

Brenda Jerkens

Fijne, enthousiaste en transparante makelaar. Leuk team, ook de fotograaf. Ik keek eerst wat op tegen de verkoop, maar door het enthousiasme en de kennis kreeg ik helemaal zin in het proces en de... Fijne, enthousiaste en transparante makelaar. Leuk team, ook de fotograaf. Ik keek eerst wat op tegen de verkoop, maar door het enthousiasme en de kennis kreeg ik helemaal zin in het proces en de verkoop.

Enthousiast, leuk team, professioneel. Ik heb iQ Makelaars ook al aanbevolen bij vrienden en collega’s.

Ronald Krikken Hoofdkantoor.

Zichtbaarheid van uw woning

Meer dan tevreden.

Onderbouwing waardebepaling

Realistisch in de markt gezet.

Sander

Dankzij het eerlijke advies de woning snel verkocht en afgehandeld. Kennis van de (lokale) markt

Kennis v/d markt
Meedenken
Vakkundig
Snel handelen

Zijn er één of meerdere medewerkers die u specifiek wilt benoemen?

Thijs Geerdink, snelle handeling met eerlijk advies en weet wat de markt doet

fam. Molenaar, Balkbrug

Het bedrijf is zeer professioneel, in schriftelijke , alsmede mondelinge communicatie.
Accuraat, scherp, doelgericht

De kennis van de woningmarkt, en deze op correcte manier toepassen, gericht op de koper / en verkoper

Ja, Johan Maasse, van IQ Makelaars Vechtdal, Ommen

Zichtbaarheid van uw woning

Vakkundig, en op juiste wijze uitgevoerd

Onderbouwing waardebepaling

Correct en duidelijk. Hij geeft aan exact op de hoogte zijn van panden van soortgelijke prijsklassen

Kor Beukema

Het contact met deze makelaar was zeer goed, ze denkt met je mee en is zeer goed op de hoogte van de huizenmarkt. Ook geeft zij interieur advies en maakt zij zeer mooie foto's en weet mensen te... Het contact met deze makelaar was zeer goed, ze denkt met je mee en is zeer goed op de hoogte van de huizenmarkt. Ook geeft zij interieur advies en maakt zij zeer mooie foto's en weet mensen te motiveren.
Het is een jong team die geweldig hun best doet om je woning te promoten en snel te verkopen, wat ook gelukt is. Echt een aanrader!!!

Lana Schrier

Mevr. van Eden

Zeer plezierig en betrokken. Nemen ruim de tijd, zeker ook voor potentiële kopers. Snelle reactie op mails. Ook ‘s avonds en in het weekend. Extra : mooie brochure met goede foto’s.

Ik had een goed contact met de makelaar. E.e.a. verliep in een prettige correcte sfeer. Een goede makelaar. Met vriendelijke tarieven.

Dhr. Hekstra

De eerste gesprekken liepen heel goed. De makelaar kwam erg deskundig over en pakte het meteen serieus aan. De woning werdt goed bekeken en er werdt goed gekeken naar de marktwaarde en vraagprijs.... De eerste gesprekken liepen heel goed. De makelaar kwam erg deskundig over en pakte het meteen serieus aan. De woning werdt goed bekeken en er werdt goed gekeken naar de marktwaarde en vraagprijs. De begeleiding was goed. Bij elke update werd ik op de hoogte gesteld en werden mijn vragen netjes beantwoord.

Professioneel en bijzonder klantgericht. Het was zeer prettig om zaken te doen met IQ makelaars. Zeker aan te raden!