Presentatie van uw woning
Flexibiliteit
Vakinhoudelijke kennis
Reactietijd email

W. Gordijn

Een makelaar behoort de verkoper te adviseren over een realistische verkoopprijs. Dit is een zeer cruciaal onderdeel van zijn werk. Makelaars die langs komen en even een verkoopprijs uit hun mouw schudden, kan je als verkoper beter meteen naar huis sturen. Het vaststellen van de juiste waardebepaling is specialistenwerk waar onderzoek voor nodig is. Toen Jan-Douwe Streekstra van IQ Makelaars bij ons langs kwam voor een eerste oriënterend gesprek legde hij uit dat zijn kantoor de waarde van de woning bepaalt door marktonderzoek op basis van kadastergegevens en gelijkwaardige te koop staande woningen. Ook de rapportage van Calcasa is hierbij belangrijk, vertelde hij. Zoals mij werd beloofd, ontving ik binnen twee dagen een email met een realistische en onderbouwde vraagprijs. Door deze professionele benadering stond de keuze voor IQ Makelaars al snel vast. Bovendien heeft Jan-Douwe Streekstra een geweldige positieve uitstraling en een groot enthousiasme voor zijn werk die je niet vaak bij makelaars tegenkomt. De verwachtingen die deze makelaar bij ons schiep heeft hij volledig waargemaakt en zelfs overtroffen. Binnen een week had Streekstra al via zijn internetkanalen een aantal kijkers voor ons huis weten te verzamelen en een paar dagen laten konden wij het glas heffen op de verkoop. Het huis dat in een regio staat waar de woningen niet gemakkelijk van de hand gaan, werd voor de verkoopprijs verkocht. Het hele verkoopproces, inclusief de afhandeling bij de notaris, heeft IQ Makelaars uitstekend begeleid. IQ Makelaars heeft voor mij prima werk geleverd. Ik kan iedereen aanraden de energieke en deskundige Jan-Douwe Streekstra in te schakelen als hij of zij een woning op de markt willen aanbieden.

Gedreven, Enthousiast, Eerlijk en correct, harde werker!

Zijn er één of meerdere medewerkers die u specifiek wilt benoemen?

Jan-Douwe Streekstra

Zichtbaarheid van uw woning

Keurig geregeld, mooie 3D tekenen en professionele fotograaf.

Onderbouwing waardebepaling

De waarde van de woning bepaalt door marktonderzoek op basis van kadastergegevens en gelijkwaardige te koop staande woningen. Ook de rapportage van Calcasa is hierbij belangrijk. Zoals mij werd beloofd, ontving ik binnen twee dagen een email met een realistische en onderbouwde vraagprijs. Door deze professionele benadering stond de keuze voor IQ Makelaars al snel vast.

Score voor iQ Makelaars: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Welke dienst heb je afgenomen?: Verkoopbemiddeling woning