Presentatie van uw woning
Flexibiliteit
Vakinhoudelijke kennis
Reactietijd email

Henk Coenraadts

Prima contact. Actieve opstelling en zeer gedreven. Al met al een prima ervaring en snel resultaten door deze actieve opstelling. De makelaar gekozen vanwege de verkoopresultaten en daarin zeker... Prima contact. Actieve opstelling en zeer gedreven. Al met al een prima ervaring en snel resultaten door deze actieve opstelling. De makelaar gekozen vanwege de verkoopresultaten en daarin zeker niet teleurgesteld. Prima prijs-kwaliteitsverhouding.

Zijn er één of meerdere medewerkers die u specifiek wilt benoemen?

Johan Maasse iQ Makelaars Vechtdal

Mevr. Hinssen

Contact met de makelaars verliep zeer prettig, open en professioneel. Alles werd netjes en snel beantwoord, op ons verzoek meestal per email, ook vaak buiten kantooruren dat er nog werd geantwoord.... Contact met de makelaars verliep zeer prettig, open en professioneel. Alles werd netjes en snel beantwoord, op ons verzoek meestal per email, ook vaak buiten kantooruren dat er nog werd geantwoord. Waar nodig werd er even gebeld en dat dan weer per email bevestigd. De informatie was duidelijk, transparante werkwijze. Gaven ook eerlijk feedback over onze voorgenomen opknapbeurt, die uiteindelijk mede dankzij hun netwerk snel werd uitgevoerd Het is dankzij deze makelaars dat wij zonder zorgen onze flat in groningen vanuit onze eigen woonplaats in Limburg zeer snel verkocht kregen. Een Aanrader!

Dhr Uhl

Alles verliep geruisloos, we hebben onze woning te koop aangeboden en deze makelaar (mevr. Diemer in dit geval) heeft ons goed begeleid en ook uitstekend geïnformeerd over de stand van zaken. Ook op... Alles verliep geruisloos, we hebben onze woning te koop aangeboden en deze makelaar (mevr. Diemer in dit geval) heeft ons goed begeleid en ook uitstekend geïnformeerd over de stand van zaken. Ook op het eind van de rit heeft ze ons tijdig op de hoogte gebracht wat we konden verwachten bij de notaris etc.

Zijn er één of meerdere medewerkers die u specifiek wilt benoemen?

Maaike Diemer

Mw Vriesema

IQ-makelaars werkt snel en adequaat, de verkoop gaat in vliegende vaart van start. Tijdens het verkoopproces werkt telefonisch contact het best. Ook de afhandeling na verkoop loopt van een leien... IQ-makelaars werkt snel en adequaat, de verkoop gaat in vliegende vaart van start. Tijdens het verkoopproces werkt telefonisch contact het best. Ook de afhandeling na verkoop loopt van een leien dakje.

Dhr De Jonge

Een zomerhuis verkopen zonder notaris was wat nieuw voor de makelaar maar we zijn er goed uitgekomen

Dhr. Dusseljee

Geweldig. Ook de deskundigheid van foto.s maken alsmede de volledige begeleiding. Een aan rader. Zal zeker mijn vrienden deze makelaar aanraden.

Dhr. Schurer

Ik ben uiterst tevreden tot nu toe. Plezierig contact, Voldoende tijd, Deskundigheid goed. To the point. Snelle communicatie. En uiteraard een goed resultaat.

Mw. Arends

Een super goed en spontaan jong team. Staat je in raad en daad bij bij de verkoop van je woning. Een echte aanrader! mocht ik ook weer een huis willen verkopen doe ik dit direct weer met het team... Een super goed en spontaan jong team. Staat je in raad en daad bij bij de verkoop van je woning. Een echte aanrader! mocht ik ook weer een huis willen verkopen doe ik dit direct weer met het team van IQ makelaars.

Westerduin

Snelle eerlijke verkoop van mijn woning! Geen op of aanmerkingen eigenlijk. Vond het hele traject heel prettig.

Afspraken werden goed nageleefd en we werden netjes op de hoogte gehouden.

Zichtbaarheid van uw woning

Zeer netjes, mooi op alle mediakanalen

Onderbouwing waardebepaling

Een nette eerlijke prijs.

Els Dijkstra

Zeer prettige samenwerking ervaren met IQ Makelaars Groningen. Korte lijnen en geen "stoffig en stijf" kantoor. Ook meedenkend in de gekozen strategie.

- De zeer uitgebreide en onderbouwde waardebepaling. Bij andere makelaarskantoren krijg je of iets mondeling door, of gauw op een briefje gekrabbeld. Dat is bij IQ écht anders!
- Ik had een...
- Ik had een nadrukkelijke wens dat de potentiële kopers serieus worden genomen. Ondanks de huidige overspannen markt. Dit resulteerde in twee inloop kijk-momenten: op een zaterdag (!!) en op een doordeweeksedag. Daarnaast ook nog de mogelijkheid om 1 op 1 afspraak in te plannen.
- De misschien ietwat oubollig klinkende brochure. Ook in deze digitale tijd is het leuk om iets mee naar huis te krijgen als potentiële koper. Zeker bij serieuze interesse.
- Het feit dat de makelaar zelf de foto's maakt. Schrikt misschien iets af (omdat je wilt dat dit echt goed gebeurt), maar Lana heeft er echt oog voor en alles ziet er super professioneel uit. Doordat ze het zelf doen, scheelt dit ook weer in de kosten.

Zichtbaarheid van uw woning

Keurig gemaakte foto's. Niets op aan te merken. Ook een leuke (deels ingerichte) plattegrond erbij. Ook het stukje tekst laat al een beetje doorschemeren wat voor woning, buurt, wijk het is.

Onderbouwing waardebepaling

Mooi uitgebreid rapport. Voelt veel gedegener dan een "los uit de mouw geschud" bedrag wat bij andere makelaars wel het geval is.