Erg snelle en correcte levering. Site goed en duidelijk.

Kwaliteit

Mooie toegankelijke website met goede zoekmogelijkheden, veel verscheidenheid in keuze.

Naast de website erg tevreden over het bestel, levering- en betaalproces: overzichtelijk en duidelijk.

Hoe goed en informatief de website ook is, het blijft bij nieuw assortiment moeilijk om een goede keuze te maken. Je weet pas of het goed is als je het product thuis past. Maar ja, dan is het... Hoe goed en informatief de website ook is, het blijft bij nieuw assortiment moeilijk om een goede keuze te maken. Je weet pas of het goed is als je het product thuis past. Maar ja, dan is het uitgepakt en heb je het formeel gedragen. Ik zal mijn keus de volgende keer wat bewuster moeten maken.

Stephane

Correct en klantvriendelijk. Uitstekend dus.

Makkelijk bedienbare site, mooie collectie , helaas geen grotere maten aanwezig. Levertijd klopt niet.

Mooie collectie, makkelijk zoeken op de site, en goeie kwaliteit .

Grotere maten ontbreken (XXL of zelfs XXXL)
Grotere maten ontbreken (XXL of zelfs XXXL)
Leveringstijd/voorwaarde; Ik had voor 22:30 besteld, echter niet de volgende dag binnen, maar nog een dag later, Dus of; de tekst aanpassen met voor 22uur besteld is... of Levering in 2 werkdagen.

Reactie InUndies.nl:

Beste klant,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om onze website te beoordelen. Grotere maten dan XL worden helaas door de meeste merken niet aangeboden. Van de merken die het wel produceren bieden wij momenteel alleen van Schiesser maat XXL aan. Ik zal uw verbeterpunt doorgeven aan de inkoop.
Het spijt ons om te horen dat u uw pakket niet de volgende dag heeft ontvangen. Het moet normaalgesproken geen probleem zijn om tot vlak voor 22:30 u. een bestelling te plaatsen. Ik zie dat uw order voor die tijd is geplaatst maar pas de volgende ochtend in het systeem van ons verzendhuis terecht is gekomen. Een technische storing lijkt de beste verklaring. Wij gaan onderzoeken wat er mis is gegaan.
Onze excuses voor het ongemak.
Esther
Klantenservice InUndies

Janis Dekker

Ik ben tevreden

Snelle levering van het product

Goede website

scherpe prijs en goede service

levering niet de dag erna door ontbrekend produkt. wel goed dat ik het pakket kon laten leveren in een afhaalpunt want was die dag niet meer thuis.

Thom

Uitstekend

Goede website
Mooie verpakking

Levering te laat. Communicatie slecht. Onvolledige levering.

Betere communicatie via mail. Zorgvuldiger werken.

Reactie InUndies.nl:

Beste klant,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om onze website te beoordelen.
Beste klant,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om onze website te beoordelen.
Er is inderdaad helaas het e.e.a. misgegaan met uw bestelling. Ten eerste is uw pakket niet op tijd verzonden. Vervolgens bleek er ook nog een artikel te ontbreken. Wij hebben dit nagestuurd zodra u ons hiervan op de hoogte bracht maar begrijpen dat u niet tevreden bent. De gehele procedure verdient zeker geen schoonheidsprijs.
Daarom nogmaals onze oprechte excuses, het spijt ons u te hebben teleurgesteld.
Esther
Klantenservice InUndies

Bram

Eerste bestelling was meteen helemaal top! ?? Their undies. Ga zeker nog meer bestellen bij ze.