Was mijn eerste bestelling. zondag besteld, dinsdagochtend geleverd. vrij genomen. helaas pakketje kwam in de middag. niet thuis. donderdag wel afgeleverd. mss een idee om enveloppen te gebruiken.... Was mijn eerste bestelling. zondag besteld, dinsdagochtend geleverd. vrij genomen. helaas pakketje kwam in de middag. niet thuis. donderdag wel afgeleverd. mss een idee om enveloppen te gebruiken. voordeliger voor jullie, en klant hoeft niet thuis te zijn. een win win situatie. helaas was er 1 van de 4 artikelen niet t juiste, ga t niet retourneren, vind ik teveel rompslomp.werd bij melding uiterst vriendelijk te woord gestaan

web shop is makkelijk en begrijpelijk

envelop in plaats van doos

Uitstekend

snelle levering

Ano Niem

Overall een positieve ervaring met Inundies.
Er zijn kleine verbeterpuntjes om de service nog beter te maken.

-Prima voorwaarden.
-Duidelijke antwoorden op email vragen.
-Komt over als jong en energiek bedrijf.
-Mooie collectie

-Website: bij inzoomen in android internet browser ( Samsung) functioneren de selectieopties niet meer.
-Website: er kan nog wat meer productinfo worden toegevoegd. Bv. Of een artikel single of multilayer is en bij swimwear de doorzichtigheidsgraad.
-Website: chatfunctie
-Contact: soms duurt een reactie iets langer. Voor mij was dat geen issue maar dat zal niet voor iedereen gelden
-Levering: optie tot andere pakketdiensten (maar ik meen gelezen te hebben dat daar al ontwikkelingen zijn). Huidige pakketdienst had lousy informatie mbt de levering.

Reactie InUndies.nl:

Beste klant,
Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om onze website te beoordelen Het klopt helaas dat de site niet goed functioneert op een mobiele telefoon. Er wordt hard gewerkt aan een nieuwe website die op alle type apparaten goed functioneert, deze hopen wij aan het eind van dit jaar te lanceren.
Esther
InUndies

Goede service netjes en snel geleverd

Ano Niem

Positief.
Er zijn echter verbeterpunten.
In algemene zin krijg ik het idee dat ik met een bedrijf te maken heb dat serieus bezig is.

Mooie selectie producten. Heldere terugkoppeling op mijn vragen per email.

Inzoomen op foto's en pagina's in het algemeen loopt niet lekker.
Reviews optie toevoegen. Uitbreiding pakketdiensten. GLS blinkt niet uit in duidelijkheid mbt verloop order.
Inzoomen op foto's en pagina's in het algemeen loopt niet lekker.
Reviews optie toevoegen.
Echte sale knallers (ofwel hoge kortinge n).

Top!

nee

EH

A) Het bestelde wordt niet tijdig aan de vervoerder aangeboden (wel aangemeld)
b) Dan is het geleverd en blijkt dat het huisnummer niet aan de vervoerder is doorgegeven!
c) De eerste...
A) Het bestelde wordt niet tijdig aan de vervoerder aangeboden (wel aangemeld)
c) De eerste email over de vraag waar het product blijft wordt beantwoord, een tweede email hierover wordt gewoon genegeerd. Heel slecht.

Nee

Logistiek en vragenafhandeling.

Reactie InUndies.nl:

Beste klant,
hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om onze website te beoordelen.
Beste klant,
hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om onze website te beoordelen.
Tijdens het bestelproces heeft u op uw order uw huisnummer niet ingevuld. Daardoor is uw pakket blijven liggen bij GLS.
Helaas was u telefonisch onbereikbaar en op onze e-mails heeft u niet gereageerd. Uiteindelijk is GLS zo vriendelijk geweest om tijdens de route uw huisnummer te achterhalen. Hierdoor was men in staat het nog af te leveren.
Als u snel geleverd wilt krijgen raden wij u aan altijd uw gegevens correct in te vullen.
Vriendelijke groet
Esther