Snelle en acurate levering tegen een zeer marktconforme prijs

InUndies heeft een zeer uitgebreide keuze aan slipjes van zeer goede merken.
De levering gaat zeer snel. Ik bestelde om 19.30 uur en de slipjes waren de dag daarop 's middags geleverd. InUndies heeft een zeer uitgebreide keuze aan slipjes van zeer goede merken.
Wat ik super vind, is de beschrijving van de slipjes en de bijhorende foto's.

De beschrijving van de slipjes geeft een goed beeld van wat je gaat kopen. Ik bestelde 3 slipjes van Cocksox CX01N brief en CX16N bikini brief en die voldeden volledig aan de beschrijving. Er werd... De beschrijving van de slipjes geeft een goed beeld van wat je gaat kopen. Ik bestelde 3 slipjes van Cocksox CX01N brief en CX16N bikini brief en die voldeden volledig aan de beschrijving. Er werd een liftende pouch beloofd bij de CX01N en inderdaad het liftend effect is super! Nog beter dan op de profielfoto's van de website! De slipjes zitten ook een ganse dag comfortabel zoals beschreven.Van een vorige bestelling weet ik dat ook de belofte dat de stof lang mooi blijft zeker waar is. De slipjes behouden hun vorm en kleur.
Vroeger bestelde ik ook al slipjes van Andrew Christian. Zeer leuk. Bij InUndies vind je echt topmerken!

De slipjes pasten perfect. Ik bestelde maat S. Graag zou ik wel eens XS willen proberen omdat ik hou van nauw aanpassende slipjes. Misschien toch ook deze maat in voorraad nemen?

snel

Is goed

Zelfs de S modellen zijn te groot en zitten te ruim

Ik vind het een prettige website met ruim assortiment kwaliteitsproducten. Mijn bestelling was snel binnen en beantwoordde geheel aan mijn verwachtingen.

Gewoon in het geheel een prima shop

Nee

Heb voor het eerst besteld. Prima bedrijf

Stipt.

Snel en correct

Mooie merkenmail

Mails over nieuwe producten en kortingen

Tot nu toe geen probleem gehad.