snelheid

Netjes gedaan

Goed duidelijk snel

snelheid

Goede ervaring

veel keus, snelle behandeling; attente servicebalie

koerier (DHL) trage track-and-trace

Beste klant,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om onze webshop te beoordelen.
Beste klant,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om onze webshop te beoordelen.
Wat betreft uw opmerking over de trage informatie die u via track&trace van DHL heeft ontvangen, op de dag van verzending is er sprake geweest van een storing bij DHL. Hierdoor werkte de site niet helemaal zoals gebruikelijk.
Onze excuses voor het ongemak.
U geeft ook aan dat het artikel ruim valt en dat u eigenlijk een maat kleiner had gewild. Indien u het artikel niet gedragen heeft (passen mag wel) en de kaartjes er nog aanzitten kunt u deze ruilen of retourneren.
Mocht u vragen hebben dan horen wij het graag.
InUndies

Snelle levering en keurig verpakt.super service dus !

Dit is de derde bestelling geweest: InUndies heeft ook deze bestelling snel en correct afgehandeld

Keurige en correcte levering van het bestelde. Goede communicatie over een kortingsaanbieding waarvoor mijn bestelling in feite enkele minuten te laat was maar die - zeer coulant - toch via een... Keurige en correcte levering van het bestelde. Goede communicatie over een kortingsaanbieding waarvoor mijn bestelling in feite enkele minuten te laat was maar die - zeer coulant - toch via een refund werd gegeven.

Mijn opmerking voor verbetering geldt niet InUndies zelf, maar de koeriersdient DHL. Op zich werd ik van de status van de bezorging goed op de hoogte gehouden. DHL stuurde mij een mail waarin zij... Mijn opmerking voor verbetering geldt niet InUndies zelf, maar de koeriersdient DHL. Op zich werd ik van de status van de bezorging goed op de hoogte gehouden. DHL stuurde mij een mail waarin zij aankondigden dat het bestelde op 2 november jl. tussen 14:00 en 18:00 uur zou worden bezorgd en zei in dat mailbericht dat zij een kaart met diverse keuzemogelijkheden zouden achterlaten wanneer zij mij niet thuis zouden treffen. Dat veronderstelt dus dat zij aanbellen. Ik woon in een flat en DHL hoeft van mij niet het pakje boven te brengen wanneer het door de brievenbus kan. Maar zij moeten dan wel even aanbellen en door de huistelefoon melden dat het pakje in de brievenbus ligt. Dat heeft DHL op 2 november jl. niet gedaan, waardoor ik in feite de hele middag heb zitten wachten terwijl de bestelling al beneden in de bus lag. Misschien kan InUndies (als grote opdrachtgever naar DHL) DHL hierop instrueren. Ik heb geen positie jegens DHL, want ben niet hun opdrachtgever.

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw uitgebreide toelichting.
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw uitgebreide toelichting.
U heeft helemaal gelijk. DHL hoort het pakket te overhandigen en de chauffeur moet nagaan wie de ontvanger is. Zo weten we zeker dat een bestelling bij de juiste persoon zal aankomen.
Heel vervelend dat dit bij u niet gebeurd is. Wij gaan contact opnemen met DHL om dit onder hun aandacht te brengen.

Uiterst professioneel en klantgericht

Heel gedetailleerde uitleg bij de producten

Nee

Wel goed maar wou me account verwijderen en daar hoor ik niks van

email beantwoorden

Beste klant,
Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om onze website te beoordelen.
Beste klant,
Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om onze website te beoordelen.
Uw account is op 31 oktober (de dag na uw verzoek) verwijderd. Dit hebben wij die dag per mail aan u bevestigd. Wellicht is onze mail in uw spambox terecht gekomen?
InUndies

Goed overzicht en correcte levering

Ik heb alleen goede ervaringen, duidelijke website, snelle levering, en juiste informatie

Website geeft direct informatie over de voorraad