Snelle bezorging mooie website alleen maten niet altijd voorradig

van samang hendrik

Vandaag besteld morgen geleverd kan niet beter

snel in uitvoering

Snelle en keurig verpakte levering. Uit de manier waarop de zaken verpakt werden, blijkt dat hieraan aandacht werd besteed!

Snelle en keurige levering. Klant wordt goed op de hoogte gehouden van bestelstatus.

Indien mogelijk, niet alleen dat maar ook tijdvak aangeven waarop de bestelling wordt afgeleverd.

Frans Marinus

Prima producten daar ligt het niet. Maar die levering via GLS. Dat loopt voor geen meter: 1 dag te laat en ze nemen een gehele dag om je product te bezorgen. En...waarom geen brievenbuspost? Ik zie... Prima producten daar ligt het niet. Maar die levering via GLS. Dat loopt voor geen meter: 1 dag te laat en ze nemen een gehele dag om je product te bezorgen. En...waarom geen brievenbuspost? Ik zie uit reviews dat dat door andere klanten al is aangekaart. Maar....daar geberut vervolgens helemaa niks/.
Kortom: gauw overstappen op post.nl en brievenbuspost als je twee slips koopt

goed selectiemogelijkheden. Daar onderscheidt het bedrijf zich.

Lid wordt van van thuiswinkel oid

Reactie InUndies.nl:

Beste mijnheer Marinus,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Vervelend om te horen dat u uw pakket een dag te laat heeft ontvangen.
Levering via de gewone post is helaas te fraudegevoelig...
Beste mijnheer Marinus,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Vervelend om te horen dat u uw pakket een dag te laat heeft ontvangen.
Levering via de gewone post is helaas te fraudegevoelig gebleken.
Wij zijn wel bezig met uitbreiding van de pakketdiensten zodat klanten daarin keuze hebben. Onze indruk is dat namelijk dat pakketdiensten in sommige regio's beter presteren dan in andere. Op die manier verwachten wij iedereen naar behoren van dienst te kunnen zijn.
Esther
InUndies

daniel smets

Goed en correct

n

n

C-IN2 slip. Veel keuze op de site, alleen is belachelijk weinig leverbaar. Wat een afknapper.

Reactie InUndies.nl:

Beste klant,
In maat M is inderdaad de helft van de collectie momenteel niet op voorraad. Van de andere maten is er nog steeds ruime voorraad aanwezig.
Helaas verkoopt C-IN2 slecht bij ons,...
Beste klant,
Helaas verkoopt C-IN2 slecht bij ons, daarom hebben wij al enige tijd geen nieuwe voorraad besteld. Het is ook niet mogelijk om een specifieke maat bij te bestellen, anders hadden wij dit zeker gedaan.
Wij betreuren het dat wij u momenteel niet meer keuze kunnen bieden.
Sanne
InUndies

Zeer positief

Duidelijkheid over het vervolg proces na de bestelling en de vervolg informatie hierover

keurig verpakt

nee