Reinier

Super mooi bedrijf en snelle service

Mooi verzonden items in pakje.
Snelle service
Prijs
Tot laat bestellen

Keuze uit meer bezorgers kiezen.
Bestelling meer persoonlijker maken met kaartje er bij en bedankt. ( persoonlijk)

Marjan

Het is een overzichtelijke webwinkel met veel keuze.

Enorm snelle levering met zelfs een e-mail met de informatie dat het pakketje bij de buren was afgeleverd, uniek!

Bulge kini en thong lover

Kleine bestellingen zoals mijn 5 Joe snyder bulge kini maar ook sexy strings kan beter in envelop verzonden worden i.p.v.doos

Ondergoed gekocht

Erwin

Snelle reactie en goede actie na verkeerde bestelling

Snelle en vriendelijke reactie

Nog niet goed ... aankoop nog steeds niet geleverd.

Zie boven

Zie boven

Duister bedrijf. Geeft geen antwoord op e-mails. Zijn zeker te lui, of hebben geen zin in om deze te beantwoorden. Kortingen die niet kloppen. Maken reclame met bijv. 15%, in winkelmand wordt... Duister bedrijf. Geeft geen antwoord op e-mails. Zijn zeker te lui, of hebben geen zin in om deze te beantwoorden. Kortingen die niet kloppen. Maken reclame met bijv. 15%, in winkelmand wordt slechts 10 % verrekend. Artikelen die niet op voorraad zijn, terwijl dat eerst wel aangegeven wordt. Geen adres gegevens op hun site, via KvK blijken ze gevestigd op Delftweg 94 B 3043NA Rotterdam. Op dit adres zijn heel veel firma's gevestigd

Heb ik nog niet kunnen vinden sorry

Wees open en eerlijk

Stijn

Zoals altijd werd de bestelling vlot afgehandeld met een verzorgde levering.
Een klein foutje in het magazijn werd gelijk gecorrigeerd met nog een fijne attentie toe.
Ik kom zeker terug!

Klantgericht, goede opvolging, breed assortiment

Quality service and goods.

Geen ervaring, mooie uitleg op Youtube over mannenondergoed

Bij een vraag of er nog kleuren en maten binnen komen mag eerder gereageerd worden. Op een vraag heb ik nog geen reactie mogen ontvangen