Dick Klinkenberg

Infrezen traptreden voor antislip

Uw ervaring

We zijn keurig netjes vriendelijk en snel geholpen . Prima advies gekregen.

Agneta Kasdjo

Uitstekend werk verricht in Lienden

Uw ervaring

Afspraak aan huis gehad voor een offerte en kleuren keuze. Duidelijke transparante uitleg gehad over het materiaal waarmee ze werken, wat wel en niet nodig is voor onze trap en een voordelige... Afspraak aan huis gehad voor een offerte en kleuren keuze. Duidelijke transparante uitleg gehad over het materiaal waarmee ze werken, wat wel en niet nodig is voor onze trap en een voordelige prijsje.
Afgelopen donderdag is onze nieuwe trap op het begane grond geplaatst en we zijn er zeer tevreden mee. Vriendelijk personeel, mooi kwaliteits/ prijsverhouding en ze werken heel nauwkeurig en snel. Mochten we ooit de trap naar het zolder willen renoveren dan komen we zeker weer bij jullie aankloppen.

T en N

Renovatie van open en dichte trap

Uw ervaring

Zeer tevreden. Montage is uitstekend verlopen.
Bedrijf is een aanrader.

Fam. Bechan

4 trappen laten bekleden R'dam

Uw ervaring

Afgelopen april 4 trappen (3 open) laten bekleden door Intven traprenovatie; 1e gesprek met Bernd was zeer aangenaam, alle opties besproken waarbij hij ook eerlijk was over de mogelijkheden en... Afgelopen april 4 trappen (3 open) laten bekleden door Intven traprenovatie; 1e gesprek met Bernd was zeer aangenaam, alle opties besproken waarbij hij ook eerlijk was over de mogelijkheden en optimale afwerking. De zeer prettige monteur Mike heeft uiteindelijk binnen 2 weken alle 4 de trappen bekleed. De trappen zijn zeer vakkundig geplaatst waardoor het echte eye-catchers zijn voor ons huis. De ervaring met Intven is dusdanig goed dat wij bij een volgende mogelijkheid Bernd zeker weer zullen benaderen.

Benders

Antislipstrips infrezen

Uw ervaring

Prettig persoon om over de vloer te hebben, werkt zeer netjes en een heel tevreden met het resultaat.

Marinka Bil

Professioneel en klantvriendelijk

Uw ervaring

Heel professioneel en klantvriendelijk bedrijf. Onze twee trappen zijn perfect gerenoveerd en we zijn er ontzettend blij mee, tot in detail afgewerkt, precies zoals we het uit hadden gekozen. Alles... Heel professioneel en klantvriendelijk bedrijf. Onze twee trappen zijn perfect gerenoveerd en we zijn er ontzettend blij mee, tot in detail afgewerkt, precies zoals we het uit hadden gekozen. Alles verliep helemaal volgens afspraak en met duidelijke communicatie. Mensen die in je huis werken kunnen er soms echt een bende van maken, maar dat was hier absoluut niet het geval. Alles werd netjes opgeruimd. Zelfs rekening houden met huisdieren was geen enkel probleem.

loes

Super service

Uw ervaring

We hebben een zeer prettige ervaring. Omdat de offerte snel was gestuurd en de afspraak ook snel bevestigd. De "monteur" was netjes en op tijd en alles verliep soepel en zonder rotzooi.

Familie van der Heijden

Traprenovatie

Uw ervaring

Een harde werker heeft onze trap in 1 dag compleet gerenoveerd. Het is super mooi geworden . We zijn er heel blij mee en zullen er zeer zeker van genieten.

mr G

Trap renovatie

heel goed
goed klantcontact
oké prijs en goede kwaliteit

R. Vernooij

Nette communicatie en levering van producten en diensten

Uw ervaring

Snelle offerte procedure en direct beschikbaar voor het inplannen van een afspraak. Bij levering de kleur mogen bepalen wat erg mooi uitpakte op onze trap!

Tevreden!