avdheijden

Hr.v.d.Heijden,Rotterdam

Uw ervaring

De firma Intven is haar afspraken keurig nagekomen.
De trap is vakkundig gerenoveerd tot volle tevredenheid.

Diane verhoeven

Traprenovatie gemeentelaan 55

Uw ervaring

Bijzonder tevreden over het geleverde werk. Alles netjes afgewerkt. Goeie service. En betaalbaar.

Nijhof

Erg mooie traprenovatie met fijne service

Uw ervaring

Na het aanvragen van een offerte kregen we al snel fijn contact met dit bedrijf. Een duidelijke informatie overdracht met veel keus in o.a. kleur en ook goede contactmomenten gehad over de mail bij... Na het aanvragen van een offerte kregen we al snel fijn contact met dit bedrijf. Een duidelijke informatie overdracht met veel keus in o.a. kleur en ook goede contactmomenten gehad over de mail bij verdere vragen. Gezien de omvang van de opdracht werd 4 dagen werk geschat, uiteindelijk hadden we na 3 (relatief lange) dagen een prachtig resultaat! Er werd goed meegedacht met onze wensen en tussendoor overlegd over de kleine details. Helaas was een rand van een trede te kort maar die is netjes achtergelaten en op een later tijdstip nog eens goed vervangen. Al met al top!

D.Keizers

Traprenovatie jaren 30 trap

Uw ervaring

Supergoed en tevreden over dit bedrijf.
Trap klaar in 1 dag. Complimenten aan Maik.

A Groffen

Bekleden traptreden

Perfecte uitvoering

Naomi

Zeer tevreden!

Uw ervaring

Wij zijn uitstekend geholpen met traprenovatie van onze (open) zoldertrap. We kregen een goede en prettige uitleg over traprenovatie bij het opstellen van de offerte. Montage verliep volgens... Wij zijn uitstekend geholpen met traprenovatie van onze (open) zoldertrap. We kregen een goede en prettige uitleg over traprenovatie bij het opstellen van de offerte. Montage verliep volgens afspraak en is keurig (door zeer hard werkende monteur) geplaatst. Het eindresultaat is precies zoals we wilden. Helemaal tevreden dus en we durven Intven 100% zeker aan te bevelen!

Ilona Silderhuis

Tevreden klant

Uw ervaring

Goede, duidelijke service. Een mooi product afgeleverd.

J. de Jong

Top kwaliteit

Uw ervaring

Wat een vakmensen, super blij met mijn traprenovatie, correcte afhandeling!!! Absoluut een aanrader. +++

John

Trap voorzien van antislipstrips.

Uw ervaring

Monteur werkt snel en secuur. Niet te duur.

Mirjam

Trappen-renovatie en overloop

Uw ervaring

Wat een prettige mensen om je traprenovatie te laten uitvoeren! We hebben een dichte, een open trap en de overloop laten renoveren. Vanaf de online offerte ( je hebt meteen een prijsindicatie ),... Wat een prettige mensen om je traprenovatie te laten uitvoeren! We hebben een dichte, een open trap en de overloop laten renoveren. Vanaf de online offerte ( je hebt meteen een prijsindicatie ), advies aan huis, het meedenken tot aan de montage. Een dikke pluim! De renovatie is erg mooi geworden en wij zijn er onwijs blij mee. En Mike, de monteur....wat een vakman en harde werker is hij!