Nelly

Uw ervaring

Super mooi geworden. Zeer professioneel bedrijf!

Mary Schneiderberg

Traprenovatie in Zwijndrecht

Uw ervaring

Een zeer kundige en hard werkende meneer die ook nog eens gezellig was en waar ik alles aan kon vragen.
Het endresultaat is boven mijn verwachting en ik ben er zeer blij mee. Ook...
Het endresultaat is boven mijn verwachting en ik ben er zeer blij mee. Ook prijstechnisch zijn ze heel goed !

Ivana

Traprenovatie houten treden (dichte trap) en anti-slip (open trap)

Uw ervaring

Bernd is heel professioneel en toegankelijk. Hij is ons persoonlijk zijn werkwijze en opties komen uitleggen (ondanks de lange reistijd) en er was alle ruimte voor vragen. De montage is vervolgens... Bernd is heel professioneel en toegankelijk. Hij is ons persoonlijk zijn werkwijze en opties komen uitleggen (ondanks de lange reistijd) en er was alle ruimte voor vragen. De montage is vervolgens netjes en snel uitgevoerd, wij zijn erg blij met onze nieuwe trappen!

C Smit

Antislip strips open trap

Uw ervaring

Mooi gemonteerd. Kleur keuze terplekken; wat erg handig is omdat je dan gelijk kunt zien welke kleur het beste past. Trap weer schoon opgeleverd. Aardige en vakkundige monteur.

Seneh Mansour

Eiken trap oyster met witte stootborden

Uw ervaring

Goede ervaring! Mooi vakmanschap en een heel mooi resultaat!

Marc Bongaerts van Marc Bongaerts Design

Traprenovatie
Bestaande vuren trap bekleden met overzettreden eiken in kleur en van overschilderbare mdf stootborden voorzien.
Rubberen strips in kleur antraciet toegepast. Ook in de...
Traprenovatie
Rubberen strips in kleur antraciet toegepast. Ook in de tweed trap naar zolder

Uw ervaring

Op tijd en alles volgens offerte geleverd en gemonteerd. Een erg prettige monteur die let op details en er mooi werk van maakt. Dit bedrijf kan ik zeker bij aan bevelen. Mvrgr. M.Bongaerts int.... Op tijd en alles volgens offerte geleverd en gemonteerd. Een erg prettige monteur die let op details en er mooi werk van maakt. Dit bedrijf kan ik zeker bij aan bevelen. Mvrgr. M.Bongaerts int. architect

Mara

Antislipstrips

Uw ervaring

Super snelle service en werken super netjes en schoon. Veilige trap in een mum van tijd.

Dankjewel!!!

Fam Valckx

Aanrader!!

Uw ervaring

Hele goede ervaringen met dit bedrijf. Mooi product. Klant is koning en super mooi vakwerk!

Lonneke

Traprenovatie geslaagd

Uw ervaring

Erg kundig, mooi eindresultaat!

Netty

Erg tevreden

Uw ervaring

Na wat speurwerk op internet kwamen wij bij dit bedrijfje terecht. Na de online offerte nam er iemand contact met ons op en is vervolgens langs gekomen om de mogelijkheden te bespreken. Zonder enige... Na wat speurwerk op internet kwamen wij bij dit bedrijfje terecht. Na de online offerte nam er iemand contact met ons op en is vervolgens langs gekomen om de mogelijkheden te bespreken. Zonder enige vorm van dwang wat je van veel andere bedrijven niet kan zeggen. Alle duidelijk en transparant. De trap is inmiddels klaar en het is een plaatje. Dik tevreden dus.