Erik Uilenhoed

Eiken trap

Uw ervaring

Onze trap is van standaard nieuwbouwhuistrap omgetoverd tot paradepaardje van ons huis. Op basis van een kleurenwaaier hebben wij de eiken vloer exact kunnen matchen met de kleur van de trap. De... Onze trap is van standaard nieuwbouwhuistrap omgetoverd tot paradepaardje van ons huis. Op basis van een kleurenwaaier hebben wij de eiken vloer exact kunnen matchen met de kleur van de trap. De trap is vakkundig en tegen een zeer scherpe prijs in één dag geplaatst. Ook werd de werkomgeving netjes opgeruimd. Geen negatieve of kritische opmerkingen. December, 2017

Familie Dirkx

Uw ervaring

We hebben afgelopen week (januari 2018) overzettredes met led verlichting op onze trap laten plaatsen en tevens nieuwe RVS leuningen laten monteren.
Het resultaat is top!!
Extra...
Het resultaat is top!!
Extra complimenten overigens ook voor de monteur, hij is erg vriendelijk en werkt netjes en snel!

a,c jochems.

Trap renovatie

Uw ervaring

prima werk afgeleverd goede service en montage
montage staat bij dit bedrijf op de eerste plaats

Boogaards H

Weer een mooi aanzicht in onze gang.

Uw ervaring

Het moet gezegd worden dat het bedrijf Intven uitstekend werk levert.
Hij heeft een uitstekende vakman in dienst die zeer nauwkeurig werk levert.
Chapeau, chapeau!,,
Bedankt...

Het moet gezegd worden dat het bedrijf Intven uitstekend werk levert.
Hij heeft een uitstekende vakman in dienst die zeer nauwkeurig werk levert.
Chapeau, chapeau!,,
Bedankt voor de nette afwerking.

Jeroen

Super service en deskundig personeel

Uw ervaring

De 2e maal dat wij voor Intven hebben gekozen.
Het zijn vakmensen en werken voor een eerlijke prijs.

Als u uw trap wilt laten renoveren zoek dan niet verder.

Peter Boeters

Anti slip strips frezen

Vriendelijke vakmensen!
Snelle service en prima kwaliteit

de Vries

Trap

Uw ervaring

Niets dan lof, prachtige trap gekregen. Super vakman en dan ook nog alle rotzooi opgeruimd. Wij hebben werkelijk helemaal geen minpunt, fijne mensen om zaken mee te doen.., TOP bedankt!

Ria Amesz

Anti slip stroken

Uw ervaring

Uitstekende en vlotte service!

G De Vries

Mooi en veilig

Uw ervaring

snelle service en goed werk

Lars

Top service en een mooi product!

Uw ervaring

Super bedrijf waar de klant echt op nummer 1 staat. De overzet treden zijn van een mooie kwaliteit en zien er zeer degelijk uit! Ik zou dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.