T.van Eijndhoven

Goed bedrijf

Uw ervaring

Zeer snel een offerte ontvangen en direct daarna een afspraak gemaakt. Werkzaamheden zijn vakkundig en snel uitgevoerd. Laten alles schoon en netjes achter.

Okhuijsen-Schumacher

Anti-slip strip

Uw ervaring

Zeer snelle opvolging van offerte

Willie Minnaar

Antislip

Uw ervaring

Goede communIcatie fijn geholpen goede dienstverlening

Troost

Trap renovatie 2 trappen met eiken overzet trede.

Uw ervaring

Goede ervaring met het bedrijf
Met de verkoper goede afspraken kunnen maken.
Op de dag van trap renovatie word er netjes en keurig gewerkt door werknemer

van Halem

Traprenovatie

Uw ervaring

deskundig, zorgvuldig en mooi materiaal

Arkesteijn

Prima spul, jammer van de trapspin.....

Uw ervaring

Mooi hout! Prima geleverd, alleen de trapspin zat er niet bij. Snel naar de bouwmarkt om er een te halen. Moest ik wel even passend maken. Was een flinke maar mooie klus om zelf te doen

Fam. Gormez

Vakwerk

Uw ervaring

Wat een vakman is Mike. Onze trappen zijn prachtig geworden. Dit bedrijf levert wat het belooft.

Jonas

Sleuven + antislip strips vakkundig en snel bevestigd

Uw ervaring

Snelle service, mooie prijs en aardige vakman! De antislip strips zitten perfect op elke traptrede.

Fam Böke

Traprenovatie

Uw ervaring

Na het eerste gesprek met Marvin gelijk een goed gevoel. Afspraak voor de traprenovatie was gauw gemaakt. Wesley heeft vakkundig werk geleverd. Mike heeft een paar dagen later de laatste puntjes op... Na het eerste gesprek met Marvin gelijk een goed gevoel. Afspraak voor de traprenovatie was gauw gemaakt. Wesley heeft vakkundig werk geleverd. Mike heeft een paar dagen later de laatste puntjes op de i gezet. Wij zijn meer dan tevreden met onze nieuwe trap en raden dan ook iedereen Intven aan.

L van Dongen

Strips op trap aangebracht

Uw ervaring

Prima service. Strips zijn snel en vakkundig aangebracht.